Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-5 z 5
Cause related marketing i strategiczna filantropia jako instrumenty marketingu społecznego
(2013)
Przedsiębiorstwa przejawiają rosnącą troskę dotyczącą zarządzania kwestiami
społecznymi. Znajduje to odzwierciedlenie w podejmowaniu wielu szeregu inicjatyw
pozwalających na łączenie potrzeb organizacji z potrzebami ...
Rola systemu wartości w legitymizowaniu organizacji – banki na tle innych przedsiębiorstw
(2018)
Organizacje potrzebują legitymacji, aby przetrwać, dlatego wykorzystują różne
możliwości jej zdobycia i utrzymania. Jedną z nich jest wykazanie, że ich
wartości organizacyjne są zgodne z normatywnymi oczekiwaniami ...
Marketing - między koncentracją na kliencie a orientacją na interesariuszy
(2015)
Marketing, mimo swojej ponad stuletniej tradycji, pozostaje dziedziną stosunkowo
młodą o nieukształtowanej jeszcze w pełni tożsamości i podlegającą ciągłemu
rozwojowi. Celem rozważań jest przedstawienie jednego z możliwych ...
Wpływ sytuacji kryzysowych na reputacje-ujęcie sektorowe
(2017)
Negatywny wpływ sytuacji kryzysowych zazwyczaj jest rozpatrywany z punktu
widzenia przedsiębiorstwa. Celem artykułu jest zbadanie, czy istnieje dodatkowy
wpływ kryzysów, który odnosi się do reputacji sektora. Artykuł ...
Rozwój organizacji pozarządowych jako czynnik ryzyka reputacyjnego
(2016)
Ryzyko reputacyjne traktowane jest jako jedno z największych zagrożeń dla
przedsiębiorstw, ale w literaturze akademickiej zjawisko to nie zostało dotąd dobrze
opisane. Celem rozważań jest prezentacja ryzyka reputacyjnego ...