Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-3 z 3
Cultural Management as a Research Area : Challenges
(London Scientific - WSB University, 2018)
The management science is a young research domain, which emerged at the beginning of the twentieth century. Firstly, management concepts were developed and applied into for-profit oriented organizations, but then they were ...
Przemysły kreatywne jako obszar badawczy w zarządzaniu. Analiza bibliomteryczna
(Szkoła Główna Handlowa. Oficyna Wydawnicza, 2015)
Celem artykułu jest przedstawienie problematyki przemysłów kreatywnych
w badaniach i publikacjach naukowych oraz zarysowanie najważniejszych wyzwań oraz możliwości badawczych stojących przed naukowcami zajmującymi się ...
Wpływ pandemii na strategie innowacji realizowane przez przedsiębiorstwa w Polsce
(Oficyna Wydawnicza SGH – Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2021)
Od wielu lat obserwuje się rosnące znaczenie innowacji we współczesnej gospodarce, co wymusza na przedsiębiorstwach przyjmowanie bardziej strategicznej orientacji na innowacje. Dominująca logika wskazuje, że należy zwiększać ...