Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-5 z 5
Spostrzeganie ważności i abstrakcyjności atrybutów produktu przez konsumenta – w kontekście gospodarki opartej na wiedzy
(Warszawa: Wydawnictwo SGGW, 2019)
Sposób wykorzystywania przez konsumentów informacji o atrybutach produktu w reakcji
na ten produkt (np. jego ocenę czy wybór) stanowi jedno z kluczowych zagadnień
marketingu, zarówno z teoretycznego, jak i praktycznego ...
Abstract versus Concrete Product Information: Theoretical and Practical Considerations
(Scholar Publishing House, 2021)
When describing a product to consumers, should marketers use abstract or concrete product descriptions? Prior research suggests that a consumer’s level of product expertise or brand awareness may affect their preference ...
Struktura spostrzegania produktu a styl poznawczy konsumenta
(Instytut Nauk Ekonomicznych PAN, 2021-09-22)
Struktura spostrzegania produktu (tj. zbiór atrybutów używanych przez konsumentów do przetwarzania informacji na temat produktu) może zależeć od stylu poznawczego konsumenta (analityczny vs. intuicyjny). Na podstawie ...
How Perceiving Vaccines as "Natural" Shapes Vaccination Attitudes: A Worldview Perspective
(SGH Publishing House, 2022)
People may perceive vaccines as more or less natural, and it may influence their support
for vaccinations. This paper points out that certain people’s worldviews (i.e., the beliefs
about the world’s orderliness, ...
Badania postaw konsumentów wobec jakości produktów kupowanych z małym zaangażowaniem poznawczym
(Warszawa: Oficyna Wydawnicza SGH. Szkoła Główna Handlowa, 2018)
W pracy przedstawiono metody identyfikacji inherentnych właściwości
– składowych nietrwałej, wewnętrznej reprezentacji produktu – oraz kryterium podejmowania konsumenckich decyzji zakupowych
w wypadku małego zaangażowania ...