Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-9 z 9
Innowacyjne modele biznesu jako strategia przetrwania niezaleŜnych obiektów hotelowych w warunkach polaryzacji rynku turystycznego
(2014)
W warunkach wysokiej konkurencji panującej na światowym rynku hotelarskim oraz
dominacji kapitałowej i marketingowej korporacji turystycznych, jedyną szansą zachowania niezależności pozasieciowych obiektów hotelowych jest ...
New marketing management paradigms: facing leading consumer trends and their repercussions for the tourism industry
(2014)
Cel. Artykuł poświęcono identyfikacji wiodących trendów konsumenckich i ich znaczeniu dla kształtujących się nowych paradygmatów zarządzania marketingiem.
Metoda. Zastosowano kombinacje 3 metod (mindmapping, analizaę STEEP ...
Towards the infomediation in tourism
(2014)
The purpose of the study is to analyse the changing role of tourism intermediaries in the distribution chain. Globalisation and the development of ICTs have undoubtedly changed both business practices and strategies as ...
Big Data Analysis jako zrodlo przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i regionów turystycznych
(2014)
Purpose. Identification of the potential of Big Data Analysis (BDA) as a source of competitive advantage in the tourism market.
Method. A review of literature was first adapted in order to estimate the significance of ...
Tourism value added creation through a user-centric context-aware digital system
(2014)
This paper seeks to focus on the idea of a user-centric context-aware digital system
and its rationale in a process of tourism value creation. The purpose of the study is to offer an understanding of the context-aware ...
Odpowiedzialność za społeczność lokalną jako czynnik przewagi konkurencyjnej w branży spotkań
(2014)
Obserwacja zmieniających się trendów konsumenckich skłania przedsiębiorców branży spotkań do modyfikacji stosowanych narzędzi marketingu, choć przeobrażenia rzadko następują na modelu biznesowego. Jednym z trendów chętnie ...
Pokolenie Y na turystycznym rynku pracy: fakty, mity i wyzwania
(2014)
In the recent years, there has been a significant growth in the role of personal strategy in creating and developing competitive advantages of a company. More emphasis is put on the function of employees and their skills ...
Wpływ digitalizacji kanałów dystrybucji na strukturę rynku usług pośrednictwa turystycznego
(2014)
Digitalizacja kanałów dystrybucji oraz rozwój sprzedaży elektronicznej i mobilnej (e-commerce i m-business) zmieniły tryb zawierania transakcji rynkowych, co silnie wpłynęło na strukturę pośrednictwa turystycznego. Celem ...
Polaryzacja podaży turystycznej jako stymulanta rozwoju sieciowych produktów turystycznych
(2014)
Korporacje transnarodowe wykazują większe zdolności innowacyjne i organizacyjne niż małe i średnie przedsiębiorstwa turystyczne, wywierają wpływ na wielkość i kierunek strumieni ruchu turystycznego, skutecznie kreują ...