Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-4 z 4
Potencjał mediów społecznościowych w obszarze popularyzacji aktywności turystycznej
(2015)
Though the game-like mechanism has been applied in tourism for decades, tourism attractions hardly deal with the competition of computer games. The aim of this article is to present the application of the gamification ...
Tourism development as a determinant of quality of life in rural areas
(2015)
Purpose – The purpose of this paper is to share information on how the advantages of tourism are both a result and a determinant of the quality of life in rural areas. Consequently, it is one of the main factors for ...
Powiązanie aspektów biznesowych i wypoczynkowych podróży służbowych (bleisure trend) jako przesłanka rozwoju oferty hotelowej
(2015)
Dynamiczne przeobrażenia w zakresie struktury i sposobów wykorzystania czasu wolnego w społeczeństwie postmodernistycznym stanowią ważny trend społeczny, rzutujący na charakter współczesnego ruchu turystycznego, głównie w ...
Efekty ekonomiczne turystyki w Polsce w latach 2011-2012 na podstawie rachunku satelitarnego
(2015)
Purpose. To present the economic effects of tourism based on the results of the tourism satellite account (TSA) for Poland.
Methods. The analysis of the results of two editions of TSA for Poland: the full version of 2011 ...