Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-6 z 6
Turystyka zdrowotna jako determinanta kształtowania nowych modeli biznesowych
(2019)
Celem artykułu jest analiza zmian modeli biznesowych turystyki w warunkach rosnącego znaczenia turystyki medycznej. Ich wpływ na modele biznesowe na rynku hotelarskim sprzyja tworzeniu innowacji marketingowych i strategii ...
Tworzenie wartości dodanej na bazie kontekstowych aplikacji mobilnych (przypadek branży turystycznej)
(2019)
W artykule przedstawiono analizę systemu cyfrowego zorientowanego na użytkownika i uzasadniono jego znaczenie w procesie tworzenia wartości. Celem badania jest wskazanie roli mobilnych aplikacji kontekstowych w marketingu ...
Modele biznesowe gospodarki cyfrowej jako czynnik zmian strukturalnych rynku turystycznego - stan badań
(2019)
Cel. Identyfikacja luki badawczej w obszarze modeli biznesowych (MB) w turystyce i sformułowanie programu badań w tym zakresie w celu analizy zmian strukturalnych rynku.
Metoda. Przegląd i synteza publikacji z baz EBSCO, ...
Komunikacja naukowa w świecie technologii cyfrowych: uwarunkowania i perspektywy rozwoju czasopism naukowych
(2019)
Cel. Przedstawienie wyzwań, z jakimi czasopisma naukowe i – szerzej – komunikacja naukowa będą musiały się zmierzyć w sferze merytorycznej, technologicznej i finansowej w warunkach
nieustannej ewolucji świata cyfrowego, ...
Scientific Communication in the World of Digital Technologies: Conditions and Perspectives Regarding the Development of Scientific Journals
(2019)
Purpose. The presentation of challenges with which scientific journals and - more broadly
- scientific communication, will have to face in the substantive, technological and financial
sphere in the conditions of constant ...
Big Data Analysis as the tool for predictive intelligence and experience personalization in tourism
(2019)
The main purpose of the paper is to identify the potential of Big Data Analysis (BDA) as a source of competitive advantage in the tourism market. A review of literature was adapted in order to define and estimate the ...