Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-4 z 4
O aktywności społeczno-ekonomicznej kobiet w czasopismie "Twój Styl"
(2012)
Ocena aktywności społeczno-ekonomicznej kobiet w Polsce wpisuje się we współczesne rozważania dotyczące wielu zagadnień społecznych: optymalnego modelu życia społecznego, modelu życia rodzinnego, stereotypów płciowych, ...
Wizerunek kobiety dojrzałej w reklamie prasowej
(2011)
Celem opracowania jest pokazanie wizerunku kobiety w reklamie i wskazanie na wartości, jakimi – według twórców przekazów reklamowych – kieruje się ona w życiu społecznym. Tytuł opracowania sugeruje analizę komunikatów pod ...
Bohater reklamowy, czyli, jak budować wiarygodność w reklamie
(2013)
Artykuł jest wynikiem przeglądu literatury przedmiotu, dotyczącej przekazu reklamowego, perswazji, wpływu społecznego itp. Wychodząc od założenia, że bohater wiarygodny to osoba, którą można obdarzyć zaufaniem i/lub, która ...
Przejawy społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw zorientowanej na kobiety (doświadczenia polskie)
(2009-02)
Głównym przedmiotem zainteresowania jest to,
w jaki sposób współczesne przedsiębiorstwo, zorientowane marketingowo na kobietę,
uwzględnia w działalności wrażliwość na potrzeby i oczekiwania swych konsumentek.
Należy ...