• Help
  • Login
    • polski
    • English
Search 
  •   SGH Repository Home
  • Kolegium Ekonomiczno-Społeczne / Collegium of Socio-Economics
  • Search
  •   SGH Repository Home
  • Kolegium Ekonomiczno-Społeczne / Collegium of Socio-Economics
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 78

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Communities or Collections matching your query

Artykuły w czasopismach naukowych / Journal articles [26]
Materiały konferencyjne / Conference materials [1]
Monografie / Books [5]
Podręczniki / Manuals [1]
Prace doktorskie / Doctoral theses [0]
Prace magisterskie / MA theses [0]
Rozdziały w monografiach / Books sections [38]

Items matching your query

Thumbnail

Reklama : pomiędzy informacją a manipulacją 

Kozłowska, Anna (Szkoła Główna Handlowa - Oficyna Wydawnicza, 2016)
An advertisement affects consumer’s attitudes and behaviors – and therefore is a message, using all possible means and techniques to inform about the product and encourage its purchase. The ad helps to build a positive ...
Thumbnail

L’industrie du disque et sa chaîne de valeur après le virage numérique – quels défis pour la créativité des artistes ? 

Janowska, Anna Anetta (Industries Culturelles et Creation Artistique, 2018)
Le virage numérique, en offrant aux artistes une puissance sans précédent se manifestant par une indépendance et une liberté artistique, ainsi que par la possibilité d’intervenir à tous les maillons de la chaîne de valeur, ...
Thumbnail

Zastosowanie modelu AIDA w ocenie skuteczności reklamy internetowej 

Kozłowska, Anna; Pańkowski, Andrzej (2018)
Rozwój formatów reklamy internetowej powiązany jest z poszerzaniem się możliwości badania skuteczności ich oddziaływania na konsumenta. Punktem wyjścia jest w tym wypadku możliwość określenia efektów reklamowych – tego, ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 8

Contact Us | Terms of Use | Requirements | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

AuthorKozłowska, Anna (15)Jarosz-Nojszewska, Anna (14)Łazor, Jerzy (14)Janowska, Anna Anetta (8)Zaleska, Małgorzata (6)Morawski, Wojciech (5)Rosiak-Zięba, Ewa (4)Gładys-Jakóbik, Jolanta (3)Kaliński, Janusz (3)Luszniewicz, Jacek (3)... View MoreSubjecthistoria gospodarcza (17)economic history (15)reklama (12)Poland (9)konsument (8)polityka społeczna (8)social policy (7)ubezpieczenia społeczne (7)perswazja (6)Polska (6)... View MoreDate Issued2010 - 2019 (62)2001 - 2009 (9)Has File(s)Yes (71)

Contact Us | Terms of Use | Requirements | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu