Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-7 z 7
Działalność i organizacja Zakładu Ubezpieczeń od Wypadków we Lwowie w latach 1919-1933
("Gajt" Wydawnictwo, 2015)
The text presents the history and operation of Accidents Insurance Company in Lwów from gaining the independence of Poland until its liquidation in 1933 due to the integration of insurance business in 1933 on account of a ...
Polityka publiczna w warunkach socjologicznej próżni
(2015)
The author presents the socio-cultural framework of the process of formulating
and implementing public policies/activities (including their analysis and evaluation).
He gives grounds for the idea that socio-cultural ...
Urlopy wypoczynkowe pracowników najemnych w Drugiej Rzeczypospolitej. Ustawodawstwo a praktyka
(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2015)
All paid holiday leave before Poland regained its independence was a privilege available only to selected groups of employees, mostly civil servants with high qualifications and employed in senior positions or persons in ...
Powstanie Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i jej kampusu
(Oficyna Wydawnicza - Szkoła Główna Handlowa W Warszawie, 2015)
Tekst stanowi część publikacji, poświęconej historii kampusu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Omawia powstanie i rozwój kampusu SGH w okresie międzywojennym. Opracowano wówczas projekt budowy kampusu, którego realizację ...
Fikcje i fikcje
(Oficyna Wydawnicza SGH–Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2015)
Są dobre fikcje - pożyteczne, życiodajne - oraz złe fikcje, szkodliwe, wrogie życiu. Pierwsze należą do świata biofilii, drugie - nekrofilii.
Polityka migracyjna Drugiej Rzeczypospolitej - próba syntezy
(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2015)
The article follows the evolving migration policy of interwar Poland. It posits that through- out the entire period the state tried to increase the number of emigrants from Poland, and restrict the number of immigrants. ...
Reklama w procesie budowania zaufania do marki
(2015)
Artykuł prezentuje podstawowe zagadnienia dotyczące roli przekazu reklamowego w procesie budowania zaufania wobec marki. Zaufanie wobec marki jest ujmowane w kategorii ryzyka zakupowego - im mniejsze ryzyko tym większym ...