• Help
  • Login
    • polski
    • English
Search 
  •   SGH Repository Home
  • Kolegium Zarządzania i Finansów / Collegium of Management and Finance
  • Search
  •   SGH Repository Home
  • Kolegium Zarządzania i Finansów / Collegium of Management and Finance
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-4 of 4

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Relational Resources Management as Source of Company's Innovativeness and Competitive Advantage 

Ziółkowska, Marta (2014)
There exist various resources which an enterprise can use in order to become more innovative and achieve competitive advantage on the market. Relational resources are definitely one of them, for instance enabling a company ...
Thumbnail

Franczyza jako strategia wzrostu wartości przedsiębiorstwa 

Ziółkowska, Marta (2011)
Jednym z elementów wzrostu wartości przedsiębiorstwa może stać się franczyza. Umozliwia ona kreowanie korzystnej renomy przedsiębiorstwa na rynku, a także wzrost rozpoznawalności marki. Przyczynia się również do korzystaia ...
Thumbnail

Ewolucja branży motoryzacyjnej - trwałe tendencje 

Dziurski, Patryk (Szkoła Główna Handlowa - Oficyna Wydawnicza, 2014)
Celem artykułu jest pokazanie wpływu zmian w makrootoczeniu przedsiębiorstwa na warunki konkurencyjne w całym sektorze na przykładzie branży motoryzacyjnej. Postawiono tezę, że zmiany zachodzące w makrootoczeniu ...
Thumbnail

Zarządzanie talentami w przedsiębiorstwie kreatywnym 

Tabor-Błażewicz, Joanna (Oficyna Wydawnicza SGH, 2018)
W artykule dokonano podsumowania zmian, jakie zaszły w ostatnich latach w podejściu do zarządzania talentami oraz nowych trendów, jakie są obserwowane w tym zakresie. Na bazie tych analiz opracowano zestaw cech charakterystycznych ...

Contact Us | Terms of Use | Requirements | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

AuthorZiółkowska, Marta (2)Dziurski, Patryk (1)Tabor-Błażewicz, Joanna (1)Subject
przedsiębiorstwo (4)
branża motoryzacyjna (1)corporate (1)creative (1)creativity (1)enterprise (1)franchise (1)franchising (1)franczyza (1)innovativeness (1)... View MoreDate Issued2014 (2)2011 (1)2018 (1)Has File(s)Yes (4)

Contact Us | Terms of Use | Requirements | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu