Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-4 z 4
Wszystko na sprzedaż? Pułapki i manowce konsumpcjonizmu
(2015)
Konsumenci XXI wieku żyją pod silną presją wzorców
globalnej, kosmopolitycznej kultury konsumpcyjnej.
Zanikają regionalne odrębności, specyfika i wielobarwność
kultur lokalnych. Charakterystycznym wyróżnikiem
współczesnych ...
Partycypacyjny system społeczno-gospodarczy
(2015-12)
Cechujące Polskę asymetrie, nierównowagi i antynomiczny dryf osłabiają potencjał rozwojowy. Przyczyny tego są złożone, nie tylko ekonomiczne i polityczne, ale też cywilizacyjno-kulturowe. Za proinkluzywnym wzorcem rozwoju ...
Triumf ekonomii opartej na faktach
(2015-12)
Jak co roku, począwszy od roku 1968, 12 października 2015 r. ogłoszony został werdykt w sprawie przyznania Nagrody Banku Szwecji im. Alfreda Nobla w dziedzinie nauk ekonomicznych. Nobel z ekonomii corocznie przyznawany ...
Wykorzystywanie innowacji w organizacjach sieciowych na przykładzie franczyzy
(2015)
W artykule poruszono problematykę innowacyjności w organizacjach sieciowych ze szczególnym uwzględnieniem powiązań franczyzowych. Przeanalizowano zna- czenie, uwarunkowania oraz stopień innowacyjności przedsiębiorstw ...