Wyświetlanie pozycji 1-4 z 4

    • Inter-firm Relationship Quality vs. Perceived Cultural Differences 

      Danik, Lidia (2015)
      The objective of this exploratory study is to determine whether and (if so) how perceived cultural differences influence relationship quality. To make this determination this study analyzed the cooperation of 278 Polish ...
    • Learning and Entrepreneurial Market Orientation of exporting SME 

      Kowalik, Izabela; Danik, Lidia; Pleśniak, Agnieszka (Prague University of Economics and Business, Oeconomica Publishing House, 2020-10)
      The paper presents the results of a quantitative study of 240 Polish SMEs from the manufacturing sector, surveyed in 2019. It aims at determining whether and to what extent their learning is linked to entrepreneurial ...
    • Focus on entrepreneurship and competitive advantages 

      Weresa, Marzenna Anna; Kowalski, Arkadiusz Michał; Próchniak, Mariusz; Tomeczek, Artur Franciszek; Napiórkowski, Tomasz; Milewicz, Waldemar; Dzienis, Anna Maria; Lewandowska, Małgorzata Stefania; Danik, Lidia (SGH Publishing House, 2023)
      The goal of this monograph with regard to theory is to broaden knowledge about entrepreneurship as a factor of the competitiveness of economies and to identify the directions of research on competitiveness, which emerged ...
    • Znaczenie przedsiębiorczości w kształtowaniu przewag konkurencyjnych 

      Weresa, Marzenna Anna; Kowalski, Arkadiusz Michał; Próchniak, Mariusz; Tomeczek, Artur Franciszek; Napiórkowski, Tomasz; Milewicz, Waldemar; Dzienis, Anna; Lewandowska, Małgorzata Stefania; Danik, Lidia (SGH Oficyna Wydawnicza, 2023)
      Celem monografii na gruncie teoretycznym jest rozszerzenie wiedzy na temat przedsiębiorczości jako czynnika konkurencyjności gospodarek oraz zidentyfikowanie kierunków badań nad konkurencyjnością, które w pojawiły się ...