Search
Now showing items 1-10 of 18
Public-private partnership : theory, best practices and the newest Polish experience
(SGH Publishing House, 2017)
This study aims at providing full theoretical background on PPP, including international case studies, as well as presenting the newest Polish experience in PPP.
Zarządzanie kapitałem ludzkim : wyzwania
(Oficyna Wydawnicza SGH, 2020)
Monografia poświęcona problematyce zarządzania kapitałem ludzkim w świetle różnych wymiarów oraz perspektyw, m.in. perspektywy zrównoważonego rozwoju, zarządzania wiedzą, perspektywy psychospołecznej czy perspektywy jego ...
Tożsamość polska, europejska i globalna konsumentów. Implikacje dla działań marketingowych
(Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2024)
Monografia naukowa dotyczy konsekwencji, jakie wynikają dla działań marketingowych z takich tożsamości socjo-geograficznych konsumentów, jak tożsamość polska, tożsamość europejska i tożsamość globalna. W monografii ...
Innovations in resources management of enterprises
(Warsaw School of Economics, 2013)
This study constitutes a synthesis of research concerning evaluation of resources management processes in enterprises and barriers that exist in this regard in Polish business practice. In the study were also presented ...
Efektywne zarządzanie kapitałem banku komercyjnego w Polsce w świetle standardów adekwatności kapitałowej
(Oficyna Wydawnicza - Szkoła Główna Handlowa, 2012)
W zakresie adekwatności kapitałowej niezwykle ważny staje się dostęp do komponentów kapitałów banku. Powstałe ograniczenia kapitałowe wynikające z kryzysu finansowego nakazują gospodarować dostępnym kapitałem w sposób ...
Wspólczesne zarządzanie- koncepcje i wyzwania
(Oficyna Wydawnicza SGH w Warszawie, 2020)
Trudne do przewidzenia zmiany w otoczeniu gospodarczym, technologicznym,
społecznym i politycznym oraz wzrost złożoności procesów wewnętrznych stanowią
istotne wyzwania dla procesów zarządczych we współczesnych ...
Sprawozdanie finansowe jako narzędzie efektywnej komunikacji spółki publicznej
(Oficyna Wydawnicza SGH, 2022)
Głównym celem monografii jest przedstawienie problemu efektywnej komunikacji spółki publicznej z otoczeniem za pomocą sprawozdania finansowego oraz identyfikacja praktyk wybranych spółek w tym zakresie. W rozdziale pierwszym ...
Innowacje i marketing we współczesnych organizacjach : wybrane zagadnienia
(Oficyna Wydawnicza SGH, 2020)
W drugiej dekadzie XXI wieku pojawiły się nowe, dotąd nieznane wielu menedżerom
wyzwania globalne, społeczne i technologiczne.Wśród nich na pierwszy plan wysunęły się m.in.: stopniowy wzrost znaczenia współpracy pomiędzy ...
Sektory mobilności i logistyki w nowych ramach działania
(2024)
Celem monografi jest nakreślenie kierunków zmian oraz przedstawienie dobrych praktyk z obszaru mobilności i logistyki, poszerzą wiedzę na temat aktualnej sytuacji, oraz zainspirują do kolejnych działań przybliżających nas ...
Publiczny transport zbiorowy poza miejskimi obszarami funkcjonalnymi : diagnoza, analiza zróżnicowania, oddziaływania społeczne, rekomendacje
(Szkoła Główna Handlowa w Warszawie – Oficyna Wydawnicza, 2016)
Monografia porusza temat regresu transportu na obszarach wiejskich w Polsce, analizując jego skalę, przyczyny oraz oddziaływanie.