Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKraśniewski, Andrzej
dc.contributor.authorLewicki, Jacek
dc.contributor.editorWoźnicki, Jerzy
dc.date.accessioned2022-07-15T06:31:35Z
dc.date.available2022-07-15T06:31:35Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationKraśniewski A., Lewicki J., Kształcenie doktorantów – stan prognozowany na 2025 r. z projekcją do 2030 r. W: Trendy, modele i perspektywy rozwoju szkolnictwa wyższego w Polsce: 2021-2025 z projekcją do roku 2030 / red. Woźnicki J., Gliwice, 2022.pl
dc.identifier.isbn978-83-7880-873-4pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/1026
dc.description.abstractSystem kształcenia doktorantów w naszym kraju uległ zasadniczej zmianie w 2018 roku w wyniku wejścia w życie ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce. Pomimo zapowiedzi nie wprowadzono jednak wszystkich zapowiadanych rozwiązań. Natomiast realizuje się przewidywany spadek liczby doktorantów.pl
dc.language.isopl
dc.publisherWydawnictwo Politechniki Śląskiejpl
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectdoktorancipl
dc.subjectkształcenie doktorantówpl
dc.subjectprognoza do 2025pl
dc.subjectszkolnictwo wyższepl
dc.subjectreformapl
dc.subjectszkoły doktorskiepl
dc.titleKształcenie doktorantów – stan prognozowany na 2025 r. z projekcją do 2030 r.pl
dc.typebooksectionpl
dc.contributor.organizationPolitechnika Warszawskapl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowa w Warszawiepl
dc.description.edition1pl
dc.description.physical265-279pl
dc.title.containerTrendy, modele i perspektywy rozwoju szkolnictwa wyższego w Polsce: 2021-2025 z projekcją do roku 2030pl
dc.identifier.urlpublisherhttps://www.frp.org.pl/images/publikacje/publication/trendy-modele-perspektywy.pdfpl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.