Wyświetlanie pozycji 1-4 z 4

    • Relational resources in the company development a report of empirical research 

      Ziółkowska, Marta (Warsaw : Warsaw School of Economics, 2013)
      The most important in relational marketing is striving to understand customer needs and expectations. The process of resources integration is significant in order to provide consumers with the right products and services ...
    • Kreowanie i wykorzystanie innowacji w powiązaniach franczyzowych w globalnej gospodarce 

      Ziółkowska, Marta (Warszawa : Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Oficyna Wydawnicza, 2013)
      W globalnej gospodarce powiązania franczyzowe rozwijają się dynamicznie, pozwalając osiągać przewagi konkurencyjne i dokonywać ekspansji ogólnoświatowej. Organizacje franczyzowe są obecne niemalże na wszystkich kontynentach ...
    • Innovativeness determinants of franchise organisations 

      Ziółkowska, Marta (Warsaw : Warsaw School of Economics Press, 2014)
      It is important to point out when analysing business networks, that franchise companies (franchise networks) are one of the types of network organisations. In a global economy, franchises are developing dynamically, allowing ...
    • Innovativeness determinants of franchise organisations 

      Ziółkowska, Marta (Warsaw School of Economics Press, 2014)
      It is important to point out when analysing business networks, that franchise com- panies (franchise networks) are one of the types of network organisations. In a global economy, franchises are developing dynamically, ...