• Pomoc
  • Zaloguj
    • polski
    • English
Szukaj 
  •   Strona główna repozytorium
  • Inne / Other
  • Materiały konferencyjne / Conference materials
  • Szukaj
  •   Strona główna repozytorium
  • Inne / Other
  • Materiały konferencyjne / Conference materials
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Szukaj

Pokaż zaawansowane filtryUkryj zaawansowane filtry

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-5 z 5

  • Opcje sortowania:
  • Trafność
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Miniaturka

The role of social capital and trust in contracting 

Bentkowska, Katarzyna (Warsaw University of Life Sciences Press, 2018)
The aim of the study is to analyse how the social capital in Poland affects contracting. It’s role is significant as the contracts concluded on the market are incomplete, i.e. they do not regulate all the issues explicitly. ...
Miniaturka

Innowacje w logistyce miejskiej - zrównoważony transport publiczny 

CICHOSZ, Marzenna (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, 2015)
Jednym z istotnych problemów współczesnych miast jest kongestia transportowa,czyli natężenie ruchu środków transportu większe od przepustowości dostępnej infrastruktury. Doświadczenia wielkich miast na całym świecie pokazują, ...
Miniaturka

Collaborating On Green Logistics In Chemical Supply Chains: Insights From Poland 

Cichosz Marzenna (Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics, 2017-10)
Sustainable, safe, secure and efficient logistics is of great importance for chemical supply chains to operate successfully. However, as most logistics operations in this sector are outsourced to logistics service providers ...
Miniaturka

Advertising premium offers in the pandemic era: the role of emotions in the consumer response 

Trzebiński, Wojciech; Baran, Radosław; Fira, Martyna; Marciniak, Beata (European Advertising Academy, 2021-06-25)
Two surveys, conducted among Polish consumers in different stages of the COVID-19 pandemic, investigated how the pandemic-related emotions of sadness (about the restrictions) and disgust (with other people) shape the ...
Miniaturka

Elimination of sandbagging behaviour in Budgeting Process for Short Term and Long Term Goal Setting 

Kluza, Krzysztof (International Business Information Management Association, 2019)
In this research we design a motivation system mechanism which prevents the occurrence of sandbagging in the goal-setting process. Goal setting is one of the most vital management processes in the company. However, it is ...

Kontakt z nami | Regulamin | Wymagania | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu
 

 

Przeglądaj

Całe repozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

Odkryj

AutorBaran, Radosław (1)Bentkowska, Katarzyna (1)Cichosz Marzenna (1)CICHOSZ, Marzenna (1)Fira, Martyna (1)Kluza, Krzysztof (1)Marciniak, Beata (1)Trzebiński, Wojciech (1)Tematsustainability (2)advertising (1)budgeting process (1)chemical freight (1)consumer emotions (1)consumer personality traits (1)COVID-19 pandemic (1)disgust (1)extraversion (1)goal setting (1)... zobacz więcejData wydania2015 (1)2017 (1)2018 (1)2019 (1)2021 (1)Ma plik(i)Tak (5)

Kontakt z nami | Regulamin | Wymagania | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu