Przeglądaj Rozdziały w monografiach / Books sections według autora "SGH Warsaw School of Economics"
-
Badania postaw konsumentów wobec jakości produktów kupowanych z małym zaangażowaniem poznawczym
Doroszewicz, Stefan; Trzebiński, Wojciech; Zbierzchowska, Anna (Warszawa: Oficyna Wydawnicza SGH. Szkoła Główna Handlowa, 2018)W pracy przedstawiono metody identyfikacji inherentnych właściwości – składowych nietrwałej, wewnętrznej reprezentacji produktu – oraz kryterium podejmowania konsumenckich decyzji zakupowych w wypadku małego zaangażowania ... -
Abstract versus Concrete Product Information: Theoretical and Practical Considerations
Trzebiński, Wojciech; Marciniak, Beata; Leonhardt, James (Scholar Publishing House, 2021)When describing a product to consumers, should marketers use abstract or concrete product descriptions? Prior research suggests that a consumer’s level of product expertise or brand awareness may affect their preference ... -
How Perceiving Vaccines as "Natural" Shapes Vaccination Attitudes: A Worldview Perspective
Trzebiński, Wojciech (SGH Publishing House, 2022)People may perceive vaccines as more or less natural, and it may influence their support for vaccinations. This paper points out that certain people’s worldviews (i.e., the beliefs about the world’s orderliness, ...