Tożsamość polska, europejska i globalna konsumentów. Implikacje dla działań marketingowych
Date
2024Author
Baran, Radosław
Trzebiński, Wojciech
Karwowska, Joanna
Marciniak, Beata
Pawluk, Andrzej
Pietrasieński, Paweł
Żelazko, Beata
Metadata
Show full item recordAbstract
Monografia naukowa dotyczy konsekwencji, jakie wynikają dla działań marketingowych z takich tożsamości socjo-geograficznych konsumentów, jak tożsamość polska, tożsamość europejska i tożsamość globalna. W monografii przedstawiono istotę tożsamości socjo-geograficznej, stan dotychczasowych badań nad tożsamością polską, tożsamością europejską i tożsamością globalną, a także stan dotychczasowych badań dotyczących zależności między tożsamością socjo-geograficzną konsumentów a ich postawami i zachowaniami wobec działań marketingowych związanych z marką, produktem, ceną, dystrybucją produktów oraz wobec wybranych działań związanych z komunikacją marketingową. Następnie, przedstawiono zastosowaną metodę badawczą, procedurę badawczą, narzędzia pomiarowe i charakterystykę próby badawczej. Dalej opisano wyniki przeprowadzonego badania empirycznego dotyczące zależności tożsamości polskiej, europejskiej i globalnej polskich konsumentów od ich cech socjo-demograficznych, a także wyniki dotyczące zależności między tożsamością polską, europejską i globalną polskich konsumentów a ich reakcjami na marki, produkty, oferty w wybranych walutach, sklepy internetowe i wybrane działania związane z komunikacją marketingową (obejmujące wykorzystanie influencerów i języka komunikacji w Internecie). Przedstawiono też wnioski o charakterze aplikacyjnym, jakie wynikają z przeprowadzonych badań.
Website of the publisher
http://wydawnictwo.sgh.waw.plCollections
- Monografie / Books [15]
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.