Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKachniewska, Magdalena
dc.contributor.editorDominik, Piotr
dc.date.accessioned2018-07-20T07:13:15Z
dc.date.available2018-07-20T07:13:15Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationKachniewska M., Media społecznościowe jako narzędzie nowoczesnego marketingu usług hotelarskich, "Innowacyjne rozwiązania we współczesnym hotelarstwie", 2013, s. 106 - 120pl
dc.identifier.isbn978-83-938-754-0-5pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/424
dc.description.abstractCelem opracowania jest omówienie pojęcia i charakteru tzw. nowych mediów (mediów społecznościowych), wskazanie wpływu, jaki wywierają one na zachowania nabywców oraz zasady kreowania komunikatów rynkowych i założenia nowoczesnej strategii marki.pl
dc.language.isopl
dc.publisherAlmamer Szkoła Wyższa. Wydział Turystyki i Rekreacjipl
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjecthospitalityen
dc.subjectsocial marketingen
dc.subjectsocial mediaen
dc.subjecthotelarstwopl
dc.subjectmarketing społecznościowypl
dc.subjectmedia społecznościowepl
dc.titleMedia społecznościowe jako narzędzie nowoczesnego marketingu usług hotelarskichpl
dc.title.alternativeSocial media hospitality marketingen
dc.typeconferenceObjectpl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowa w Warszawiepl
dc.description.conftypeInnowacyjne rozwiązania we współczesnym hotelarstwie, Warszawa 13 marca 2013 r.pl
dc.description.physical106-120pl
dc.placeWarszawapl
dc.title.containerInnowacyjne rozwiązania we współczesnym hotelarstwiepl


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe