Search
Now showing items 1-10 of 97
Communities or Collections matching your query
Items matching your query
Umiędzynarodowienie branży fonograficznej
(Oficyna Wydawnicza SGH. Szkoła Główna Handlowa, 2018)
Międzynarodowa ekspansja przedsiębiorstw, zgodnie z teorią biznesu międzynarodo-
wego, może przybierać postać: eksportu, porozumień kooperacyjnych oraz zagranicz-
nych inwestycji bezpośrednich . Wszystkie trzy wymienione ...
Przemysły kultury w erze dostępu
(2017)
Przemysły kultury, gdzie wytwarza się produkty kultury przeznaczone do masowej reprodukcji,
dystrybucji i eksportu, okazały się szczególnie podatne na przemiany technologiczne, jakie
charakteryzują tzw. erę dostępu. ...
Reklama : pomiędzy informacją a manipulacją
(Szkoła Główna Handlowa - Oficyna Wydawnicza, 2016)
An advertisement affects consumer’s attitudes and behaviors – and therefore is a message, using all possible means and techniques to inform about the product and encourage its purchase. The ad helps to build a positive ...