• Pomoc
  • Zaloguj
    • polski
    • English
Szukaj 
  •   Strona główna repozytorium
  • Kolegium Ekonomiczno-Społeczne / Collegium of Socio-Economics
  • Szukaj
  •   Strona główna repozytorium
  • Kolegium Ekonomiczno-Społeczne / Collegium of Socio-Economics
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Szukaj

Pokaż zaawansowane filtryUkryj zaawansowane filtry

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-10 z 97

  • Opcje sortowania:
  • Trafność
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Zbiory lub kolekcje odpowiadające Twojemu zapytaniu

Artykuły w czasopismach naukowych / Journal articles [30]
Materiały konferencyjne / Conference materials [1]
Monografie / Books [10]
Podręczniki / Manuals [1]
Prace doktorskie / Doctoral theses [0]
Prace magisterskie / MA theses [0]
Rozdziały w monografiach / Books sections [48]

Pozycje odpowiadające Twojemu zapytaniu

Miniaturka

Umiędzynarodowienie branży fonograficznej 

Janowska, Anna Anetta (Oficyna Wydawnicza SGH. Szkoła Główna Handlowa, 2018)
Międzynarodowa ekspansja przedsiębiorstw, zgodnie z teorią biznesu międzynarodo- wego, może przybierać postać: eksportu, porozumień kooperacyjnych oraz zagranicz- nych inwestycji bezpośrednich . Wszystkie trzy wymienione ...
Miniaturka

Przemysły kultury w erze dostępu 

Janowska, Anna Anetta (2017)
Przemysły kultury, gdzie wytwarza się produkty kultury przeznaczone do masowej reprodukcji, dystrybucji i eksportu, okazały się szczególnie podatne na przemiany technologiczne, jakie charakteryzują tzw. erę dostępu. ...
Miniaturka

Reklama : pomiędzy informacją a manipulacją 

Kozłowska, Anna (Szkoła Główna Handlowa - Oficyna Wydawnicza, 2016)
An advertisement affects consumer’s attitudes and behaviors – and therefore is a message, using all possible means and techniques to inform about the product and encourage its purchase. The ad helps to build a positive ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 10

Kontakt z nami | Regulamin | Wymagania | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu
 

 

Przeglądaj

Całe repozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTen zbiórDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

Odkryj

AutorKozłowska, Anna (15)Łazor, Jerzy (15)Jarosz-Nojszewska, Anna (14)Janowska, Anna Anetta (10)Zaleska, Małgorzata (8)Rosiak-Zięba, Ewa (7)Malik, Radosław (6)Morawski, Wojciech (5)Nowotniak, Justyna (5)Drelich-Skulska, Bogusława (3)... zobacz więcejTemathistoria gospodarcza (17)economic history (15)reklama (12)Poland (11)konsument (8)polityka społeczna (8)Polska (8)social policy (7)ubezpieczenia społeczne (7)interwar period (6)... zobacz więcejData wydania2020 - 2025 (11)2010 - 2019 (69)2001 - 2009 (10)Ma plik(i)Tak (90)

Kontakt z nami | Regulamin | Wymagania | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu