• Help
  • Login
    • polski
    • English
Search 
  •   SGH Repository Home
  • Kolegium Ekonomiczno-Społeczne / Collegium of Socio-Economics
  • Artykuły w czasopismach naukowych / Journal articles
  • Search
  •   SGH Repository Home
  • Kolegium Ekonomiczno-Społeczne / Collegium of Socio-Economics
  • Artykuły w czasopismach naukowych / Journal articles
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 30

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

O niektórych aspektach związanych z etosem w argumentum ad crumenam 

Rosiak-Zięba, Ewa (2019-09)
Celem tego artykułu jest analiza wybranych aspektów związanych z etosem w argumencie ad crumenam, rozpatrywanym jako złożona technika retoryczna. Przyjęte metody badawcze obejmują dwa podejścia z zakresu pragmatyki: teorię ...
Thumbnail

Quo vadis, socjologio? 

Gładys-Jakóbik, Jolanta (2016)
Dyskusje wieszczące koniec socjologii co jakiś czas zajmują uwagę badaczy i trochę zdążyliśmy już do tego przywyknąć. W ostatnich latach coraz głośniej mówi się jednak o „kryzysie transhumanistycznym” i jego konsekwencjach ...
Thumbnail

On Entanglement of Fact and Value in the Views of Hilary Putnam 

Rosiak-Zięba, Ewa (2018)
On Entanglement of Fact and Value in the Views of Hilary Putnam: The subject of this paper is the analysis of Hilary Putnam’s thesis on the fact/value entanglement along with some of his arguments meant to corroborate ...
Thumbnail

Rola edukacyjna chutb w polskich meczetach: między polskością a muzułmańskością 

Górak-Sosnowska, Katarzyna; Chudziak, Mateusz; Krotofil, Joanna (2024)
Poland is a country where Muslims constitute a small minority. Although official and unofficial estimates differ significantly, the size of Muslim community does not exceed 0.5% of the total population. The institutionalized ...
Thumbnail

Cele reklamowe. Weryfikacja założeń 

Kozłowska, Anna (2016)
Cele reklamowe są rozpatrywane w literaturze przedmiotu w bardzo różnorodny sposób. Na potrzeby artykułu dokonano przeglądu różnych podejść do tematu badawczego i zaproponowano autorskie podejście do celów reklamowych. ...
Thumbnail

Wolność przez WWW 

Rosiak-Zięba, Ewa (2014)
Przy okazji wydarzeń związanych ze sprawą ACTA wiele mówiło się o zmianach kulturowych wywołanych rozwojem Internetu, w tym także o zmianach w zakresie postaw etycznych i w sposobie interpretacji terminu „wolność”. Tymczasem ...
Thumbnail

Polityka publiczna w zakresie otwartych zasobów: Unia Europejska 

Janowska, Anna Anetta (2014)
Celem artykułu jest analiza działań podejmowanych na poziomie UE, dotyczących otwierania cyfrowych zasobów, takich jak wytwory kultury, prace naukowe bądź materiały edukacyjne, wraz z rozpoznaniem ich motywów oraz skutków. ...
Thumbnail

Odpowiedzialność placówki medycznej w komunikacji z pacjentem 

Kozłowska, Anna (2016)
Artykuł dotyczy niezwykle ciekawego zagadnienia, jakim jest odpowiedzialność placówek medycznych w procesie komunikacji z pacjentem. Przy ograniczonych możliwościach komunikacji marketingowej nacisk należy kłaść na komunikację ...
Thumbnail

Zachowania finansowe Polek: między konsumpcją a oszczędzaniem 

Gładys-Jakóbik, Jolanta (2014)
Behind Poland is already more than 20 years of experience in a free market economy. New, previously little or completely unknown institutions have guided Poles' financial decisions. In an increasingly consumerist model of ...
Thumbnail

Oddziaływanie reklamy na motywy zakupowe: ramy koncepcyjne 

Kozłowska, Anna (2013)
The need is the basic motive of human behavior. However, knowledge of how advertising affects the motives of consumer behavior is limited to the basic assumptions of the concept of A.H. Maslow. The paper developed the ...
  • 1
  • 2
  • 3

Contact Us | Terms of Use | Requirements | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

AuthorKozłowska, Anna (12)Janowska, Anna Anetta (5)Rosiak-Zięba, Ewa (4)Gładys-Jakóbik, Jolanta (3)Cirin, Piotr (2)Chudziak, Mateusz (1)Górak-Sosnowska, Katarzyna (1)Gładys-Jakóbik, Anna (1)Krotofil, Joanna (1)Malik, Radosław (1)... View MoreSubjectreklama (11)konsument (8)perswazja (5)model reklamowy (4)Poland (3)polityka publiczna (3)Polska (3)cele reklamowe (2)cultural industries (2)digital revolution (2)... View MoreDate Issued2020 - 2024 (2)2013 - 2019 (28)Has File(s)Yes (30)

Contact Us | Terms of Use | Requirements | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu