Zrównoważony rozwój a odpowiedzialne zarządzanie zasobami marketingowymi w małych i średnich przedsiębiorstwach
Streszczenie
Celem niniejszego badania była analiza wykorzystania zrównoważonego rozwoju w zarządzaniu sferą marketingu w małych i średnich przedsiębiorstwacheferencji klientów indywidualnych, grup interesariuszy i całego społeczeństwa. Do realizacji wyznaczonego celu postawiono pięć pytań badawczych:
1. Jakie działania podejmuje przedsiębiorstwo w obszarze zrównoważonego marketingu?
2. Jakie czynniki motywują przedsiębiorstwa do stosowania założeń zrównowa- żonego marketingu?
3. Jakie formy komunikacji marketingowej wykorzystywane się w małych i śred- nich przedsiębiorstwach?
4. Czy przedsiębiorstwa wykorzystują strategię współtworzenia wartości produk- tów i usług wraz z klientami firmy? W jakich obszarach umożliwiają klientom udział we współtworzeniu wartości?
5. Relacjami z jakimi grupami interesariuszy zarządza przedsiębiorstwo? Jaka jest częstotliwość tych relacji?
Strona wydawnictwa
http://wydawnictwo.sgh.waw.plKolekcje

Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.