• Help
  • Login
    • polski
    • English
Search 
  •   SGH Repository Home
  • Kolegium Zarządzania i Finansów / Collegium of Management and Finance
  • Artykuły w czasopismach naukowych / Journal articles
  • Search
  •   SGH Repository Home
  • Kolegium Zarządzania i Finansów / Collegium of Management and Finance
  • Artykuły w czasopismach naukowych / Journal articles
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 33

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Metodyczne aspekty badań mechanizmów decyzji konsumenckich w oparciu o wieloatrybutowy model postaw i dwuprocesualny model przetwarzania informacji 

Trzebiński, Wojciech (2018)
Artykuł stanowi doniesienie z trwającego projektu badawczego na temat mechanizmów decyzji konsumenckich dotyczących wyboru produktu. W ramach tego projektu badane są sposoby agregacji przez konsumentów oceny produktu ...
Thumbnail

Wszystko na sprzedaż? Pułapki i manowce konsumpcjonizmu 

Mróz, Bogdan (2015)
Konsumenci XXI wieku żyją pod silną presją wzorców globalnej, kosmopolitycznej kultury konsumpcyjnej. Zanikają regionalne odrębności, specyfika i wielobarwność kultur lokalnych. Charakterystycznym wyróżnikiem współczesnych ...
Thumbnail

Methods of Increasing Bank Capital Effectiveness – part 2 

Cicirko, Tomasz (2012-06)
The present study continues the author’s deliberations on commercial bank capital management. These deliberations are included in the series of three closely related articles. This article is second part of serie. The ...
Thumbnail

Prawne i ekonomiczne aspekty karalności insider tradingu 

Martysz, Czesław (2013)
Celem artykułu Cz. Martysza jest omówienie zarówno prawnych, jak i ekono- micznych aspektów insider tradingu oraz próba zakwestionowania zasadności jego penalizacji. Z uwagi na podejmowane zagadnienia Autor w swoich ...
Thumbnail

Online piracy: an emergent segment of the shadow economy. Empirical insight from Poland 

Mróz, Bogdan (2016)
Purpose The purpose of this paper is to investigate the underlying causes, scale and scope as well as the effects of piracy as a form of the shadow economy throughout Poland, drawing on the findings of secondary studies ...
Thumbnail

Podatek bankowy-koncepcja europejska i studium przypadków wybranych krajów UE 

Martysz, Czesław; Bartlewski, Bartłomiej (2018)
Czesław Bartłomiej Martysz oraz Bartłomiej Bartlewski podjęli się prezentacji tematyki podatku bankowego według koncepcji unijnej oraz analizy jego wdrożenia w dwóch krajach, tj. na Węgrzech i w Polsce. W pierwszej części ...
Thumbnail

Relational Resources Management as Source of Company's Innovativeness and Competitive Advantage 

Ziółkowska, Marta (2014)
There exist various resources which an enterprise can use in order to become more innovative and achieve competitive advantage on the market. Relational resources are definitely one of them, for instance enabling a company ...
Thumbnail

Medical tourism services and medical tourism destinations in Central and Eastern Europe - the opinion of Britons and Germans 

Lubowiecki-Vikuk, Adrian; Dryglas, Diana (2019-07-04)
The aim of this paper is to identify preferred Central and Eastern Europe (CEE) medical tourism destinations (MTD) and medical services in the context of socio-demographic determinants. The computer-assisted web interviewing ...
Thumbnail

Prokrastynacja – wpływ na nasze życie i gospodarkę. Refleksje na temat książki: Ethan Tussey, Prokrastynacja. Kto zarabia na twojej przerwie?, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2018 

Mączyńska, Elżbieta (2019)
Rewolucja cyfrowa i oferowane przez nią nowe technologie, umożliwiające niebywały, zwizualizowany, zwirtualizowany rozwój komunikacji społecznej, sprawiają, że coraz bardziej zacierają się granice między pracą a odpoczynkiem ...
Thumbnail

Franczyza jako strategia wzrostu wartości przedsiębiorstwa 

Ziółkowska, Marta (2011)
Jednym z elementów wzrostu wartości przedsiębiorstwa może stać się franczyza. Umozliwia ona kreowanie korzystnej renomy przedsiębiorstwa na rynku, a także wzrost rozpoznawalności marki. Przyczynia się również do korzystaia ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Contact Us | Terms of Use | Requirements | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

AuthorZiółkowska, Marta (7)Mączyńska, Elżbieta (5)Lubowiecki-Vikuk, Adrian (4)Martysz, Czesław (4)Cicirko, Tomasz (3)Dryglas, Diana (2)Kachniewska, Magdalena (2)Mróz, Bogdan (2)Tabor-Błażewicz, Joanna (2)Bachnik, Katarzyna (1)... View MoreSubjectfranchise (6)franchising (6)franczyza (6)Poland (5)capital adequacy ratio (3)capital allocation (3)capital calculation (3)capital measurement (3)capital requirement (3)regulatory capital (3)... View MoreDate Issued2020 - 2023 (3)2010 - 2019 (29)2009 - 2009 (1)Has File(s)Yes (33)

Contact Us | Terms of Use | Requirements | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu