Browsing by Author "Baran, Radosław"
Now showing items 1-3 of 3
-
Did the COVID-19 Pandemic Make Consumers Shop Alone? The Role of Emotions and Interdependent Self-Construal
Trzebiński, Wojciech; Baran, Radosław; Marciniak, Beata (2021)The paper aims to assess the impact of the COVID-19 pandemic and possible future global epidemic events on shopping behavioral patterns. Specifically, the paper investigates consumer pandemic-related isolation behavior ... -
Advertising premium offers in the pandemic era: the role of emotions in the consumer response
Trzebiński, Wojciech; Baran, Radosław; Fira, Martyna; Marciniak, Beata (European Advertising Academy, 2021-06-25)Two surveys, conducted among Polish consumers in different stages of the COVID-19 pandemic, investigated how the pandemic-related emotions of sadness (about the restrictions) and disgust (with other people) shape the ... -
Tożsamość polska, europejska i globalna konsumentów. Implikacje dla działań marketingowych
Baran, Radosław; Trzebiński, Wojciech; Karwowska, Joanna; Marciniak, Beata; Pawluk, Andrzej; Pietrasieński, Paweł; Żelazko, Beata (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2024)Monografia naukowa dotyczy konsekwencji, jakie wynikają dla działań marketingowych z takich tożsamości socjo-geograficznych konsumentów, jak tożsamość polska, tożsamość europejska i tożsamość globalna. W monografii ...