Przeglądaj według autora "Fira, Martyna"
-
Advertising premium offers in the pandemic era: the role of emotions in the consumer response
Trzebiński, Wojciech; Baran, Radosław; Fira, Martyna; Marciniak, Beata (European Advertising Academy, 2021-06-25)Two surveys, conducted among Polish consumers in different stages of the COVID-19 pandemic, investigated how the pandemic-related emotions of sadness (about the restrictions) and disgust (with other people) shape the ... -
Brand Loyalty to Popular Music Group Brands. The Role of Brand Attachment and Brand Community Relationships
Fira, Martyna (Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2022)This study extends the concept of brand attachment to the context of cultural brands, specifically brands of popular music groups. The author collates the idea of music group brand with branding theories and investigates ... -
FMCG brands and new communication channels: how do food and beverage brands use TikTok in an emerging market?
Fira, Martyna (Małopolska Szkoła Administracji Publicznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2023)The purpose of this paper is to assess the use of TikTok in organic marketing communication of food and beverage brands on the Polish market. Despite the rising popularity of TikTok in Poland, its adoption by FMCG brands ... -
Koncerty w metawersum – nowa forma konsumpcji muzyki
Fira, Martyna (Katowice; Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 2024)Celem rozdziału jest wskazanie szans wynikających dla artystów muzycznych i konsumentów muzyki z upowszechniania się występów w metawersum, a także analiza uwarunkowań skłaniających konsumentów do udziału w koncertach ... -
Strategia rozszerzania marki na produkty ekologiczne a zachowania konsumentów : czy zielona transformacja marki zawsze się opłaca?
Fira, Martyna (Szczecin : Fundacja Centrum Badań Socjologicznych, 2024-04)Celem artykułu jest dokonanie syntezy przedstawionych w literaturze czynników oraz mechanizmów kształtujących zachowania konsumentów w odpowiedzi na stosowanie przez przedsiębiorstwa strategii rozszerzania marki na produkty ...