Wyświetlanie pozycji 1-3 z 3

    • Model biznesu platform cyfrowych w ujęciu canvas 

      Doligalski, Tymoteusz (Oficyna Wydawnicza SGH – Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2024)
      W rozdziale opisano model biznesu platform cyfrowych. Wykorzystano do tego zmodyfikowane podejście business model canvas. Podano definicje platform oraz scharakteryzowano różne typy platform cyfrowych. Następnie opisano ...
    • Reakcje użytkowników platform cyfrowych na rekomendacje generowane przez systemy oparte na sztucznej inteligencji 

      Trzebiński, Wojciech (SGH Oficyna Wydawnicza, 2024)
      Systemy rekomendacyjne oparte na sztucznej inteligencji stanowią istotny element funkcjonowania platform cyfrowych. Dzięki tym systemom użytkownicy platform są w stanie lepiej wykorzystywać dostępne oferty produktowe. ...
    • Platformy cyfrowe. Model biznesu, zastosowania, użytkownicy 

      Doligalski, Tymoteusz; Goliński, Michał (Oficyna Wydawnicza SGH – Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2024)
      W ciągu niespełna ćwierćwiecza platformy cyfrowe osiągnęły status dominujących podmiotów współczesnych gospodarek. Stało się tak, gdyż umożliwiają komunikację, współpracę, handel i rozrywkę na skalę globalną. Zyskując ...