Przeglądaj według autora "Karwowska, Joanna"
-
Tożsamość polska, europejska i globalna konsumentów. Implikacje dla działań marketingowych
Baran, Radosław; Trzebiński, Wojciech; Karwowska, Joanna; Marciniak, Beata; Pawluk, Andrzej; Pietrasieński, Paweł; Żelazko, Beata (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2024)Monografia naukowa dotyczy konsekwencji, jakie wynikają dla działań marketingowych z takich tożsamości socjo-geograficznych konsumentów, jak tożsamość polska, tożsamość europejska i tożsamość globalna. W monografii ... -
Communicating concrete and abstract product attributes: the role of evaluation mode and inter-attribute trade-offs
Trzebiński, Wojciech; Marciniak, Beata; Karwowska, Joanna (2024-01-25)Products advantageous in terms of concrete technical attributes (‘concrete-superior’ product options) are, in terms of abstract attributes, often evaluated lower than certain competitors’ ...