Now showing items 1-2 of 2

    • Wyzwania społeczne i technologiczne a nowe trendy w zarządzaniu współczesnymi organizacjami 

      Urabniak, Maciej; Tomaszewski, Albert; Wiktor, Jan W.; Buła, Piotr; Schroeder, Tomasz; Bielińska-Dusza, Edyta; Skrzypek, Elżbieta; Olesiński, Zbigniew; Rzepka, Agnieszka; Zaleśna, Aleksandra; Matusiak, Bożena Ewa; Matejun, Marek; Różańska-Bińczyk, Izabela; Morawska, Sylwia; Banasik, Przemysław; Żak, Agnieszka; Wronka-Pośpiech, Martyna; Steinerowska-Streb, Izabella; Śliboda, Marek; Sokołowska-Durkalec, Agnieszka; Schmidt, Joanna; Marciszewska, Anna; Korpysa, Jarosław; Wasilczuk, Julita E.; Postuła, Agnieszka; Chyba, Zbigniew; Stanek-Kowalczyk, Aleksandra; Skowronek-Mielczarek, Anna; Bojewska, Barbara; Danilewicz, Dariusz; Wszendybył-Skulska, Ewa; Jasińska, Katarzyna; Brdulak, Halina; Czerwińska, Magdalena; Kister, Agnieszka; Kubiciel-Lodzińska, Sabina; Raczkowski, Konrad; Węgrzyn, Joanna (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2020)
      Monografia Wyzwania społeczne i technologiczne a nowe trendy w zarządzaniu współczesnymi organizacjami obejmuje szerokie spektrum aktualnych problemów, przed którymi stają organizacje działające we współczesnym, turbulentnym ...
    • The dis-matching effect: How argumentation type and message design influence persuasion for emerging technology products 

      Karpinska-Krakowiak, Malgorzata (Mag); Trzebiński, Wojciech; Heejin, Lim; Beata, Marciniak (2023-08-11)
      Emerging technology products, like AI-driven goods or electric vehicles, have the potential to disrupt markets. However, little is still known about how to advance their adoption through advertising. Therefore, we conducted ...