Wyświetlanie pozycji 1-4 z 4

    • Wpływ tendencji występujących po stronie popytu na fenotyp współczesnej turystyki 

      Kachniewska, Magdalena (2011)
      Przedmiotem artykułu jest prezentacja tendencji występujących po stronie popytu turystycznego oraz ich wpływu na fenotyp współczesnej turystyki: strukturę podaży i charakter aktywności na rynku turystycznym. Zmieniające ...
    • Can Islam be Cool? Emerging Islamic Consumer Culture 

      Górak-Sosnowska, Katarzyna (2012)
      In the paper the author challenges the stereotypical image of Islamic culture as being repressive and hostile to consumerism. Using variety of examples, the author describes the multifold process of consumer culture ...
    • Wszystko na sprzedaż? Pułapki i manowce konsumpcjonizmu 

      Mróz, Bogdan (2015)
      Konsumenci XXI wieku żyją pod silną presją wzorców globalnej, kosmopolitycznej kultury konsumpcyjnej. Zanikają regionalne odrębności, specyfika i wielobarwność kultur lokalnych. Charakterystycznym wyróżnikiem współczesnych ...
    • The Socially Responsible Advertising: in Quest for Values... 

      Kozłowska, Anna (2019)
      CSR requires a responsible approach in all areas of the company's operations, including advertising activities. The basic aim of the article is to identify the values that should be the basis for building socially responsible ...