Przeglądaj według tematu "development"
Wyświetlanie pozycji 1-6 z 6
-
Strategic management on the level of region based on Wielkopolska Region case study
(MacMillan, 2011)Regional strategies became a very popular tool of national development of modern countries. It is obvious that the whole country is not the same when natural resources, human resources, tradition, knowledge, etc. are taken ... -
Relational resources in the company development a report of empirical research
(Warsaw : Warsaw School of Economics, 2013)The most important in relational marketing is striving to understand customer needs and expectations. The process of resources integration is significant in order to provide consumers with the right products and services ... -
The role of coaching in managerial careers of women
(2014)Coaching is a fast-growing concept that can help women develop the tools to successfully compete for top managerial positions traditionally held by men, a development that could lead to better business results. Despite ... -
Implementing Efficiency Measures of Forms Enhancing Employees’ Competencies by Middle-Sized Companies Operating on the Polish Market—Research Results Based on the Case Study Method
(2016-01)The analysis of literature indicates that there are gaps in both science and practice related to the efficiency measures of forms enhancing employees’ competencies. Performance indicators can be seen as a part of the ... -
Tendencje rozwojowe powiązań franczyzowych w Polsce : perspektywa 25 lat
(Oficyna Wydawnicza SGH. Szkoła Główna Handlowa, 2018)Celem rozdziału jest analiza powiązań i identyfikacja trendów rozwojowych na rynku franczyzy w Polsce w perspektywie lat 1992–2017. Metodyka tekstu sprowadza się do wykorzystania technik wnioskowania logicznego i analizy ... -
Rozwój sektora FinTech a tradycyjna bankowość – ujęcie ilościowe
(Oficyna Wydawcza SGH, 2018)W tekście przeanalizowano ilościowo rozwój sektora FinTech na świecie, a także oceniono związki występujące między postępującą informatyzacją i przenoszeniem usług finansowych do Internetu a funkcjonowaniem tradycyjnej ...