Wyświetlanie pozycji 1-10 z 10

    • Rola zasobów i umiejętności w kształtowaniu strategii rozwojowych przedsiębiorstwa 

      Wysocki, Jacek (Oficyna Wydawnicza SGH – Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2008)
      W dzisiejszych czasach proces pozyskiwania zasobów i umiejętności oraz tworzenia odpowiedniej ich konfi guracji nabiera kluczowego znaczenia, szczególnie w toku formułowania strategii rozwojowej, która stanowi o ...
    • Upadłości w Polsce i na świecie 

      Dec, Paweł (2009)
      Artykuł przedstawia statystyki upadłości przedsiębiorstw w Polsce oraz na świecie. Zostały ujęte różne źródła danych z zakresu bankructw podmiotów gospodarczych dostępnych w skali globalnej. Ważną częścią artykułu była ...
    • Relational resources in the company development a report of empirical research 

      Ziółkowska, Marta (Warsaw : Warsaw School of Economics, 2013)
      The most important in relational marketing is striving to understand customer needs and expectations. The process of resources integration is significant in order to provide consumers with the right products and services ...
    • Payment bottlenecks in the European Union and in Poland 

      Masiukiewicz, Piotr; Dec, Paweł (Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, 2014)
      The authors set themselves the goal of developing new instruments of deactivation payment blockades, the number of which has increased significantly in the Union in recent years European Union. Therefore, the theoretical ...
    • Methods of strategic analysis supporting the elaboration of company's innovation strategy 

      Wysocki, Jacek (2015)
      Both theory and practical experience in the scope of company management prove that formulation and selection of innovation strategy should be preceded and accompanied by analyses of numerous internal and external factors ...
    • Nowoczesne metody finansowania działalności przedsiębiorstw 

      Dec, Paweł (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Oficyna Wydawnicza, 2015)
      Katalog źródeł finansowania działalności przedsiębiorstw, wydawałoby się, jest tak szeroki, że, po pierwsze, firmy nie powinny mieć problemów ze znalezieniem środków finansowych na bieżące funkcjonowanie czy inwestycje, ...
    • Strategiczna karta wyników w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem 

      Wysocki, Jacek (2016)
      Zarządzanie przedsiębiorstwem wymaga nie tylko intuicji, ale i odpowiedniej wiedzy ekonomicznej. Przydatna jest zwłaszcza znajomość koncepcji zarządzania strategicznego, która stanowi holistyczne ujęcie tego zagadnienia, ...
    • Zarządzanie talentami w przedsiębiorstwie w świetle wyników badań 

      Tabor-Błażewicz, Joanna (Oficyna Wydawnicza SGH - Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2017)
      W niniejszym opracowaniu zaprezentowano wyniki wybranych badań pokazujących, jak w perspektywie minionej dekady zmieniało się postrzeganie przez polskich przedsiębiorców znaczenia zarządzania talentami – od wprowadzania w ...
    • Analyses of financing gap in the SME sector 

      Masiukiewicz, Piotr (2017)
      Among other barriers for investments in small and medium companies’ development – financing gap seems to be the most serious problem in many EU countries. Both financial institutions and state authorities will need some ...
    • Zarządzanie talentami w przedsiębiorstwie kreatywnym 

      Tabor-Błażewicz, Joanna (Oficyna Wydawnicza SGH, 2018)
      W artykule dokonano podsumowania zmian, jakie zaszły w ostatnich latach w podejściu do zarządzania talentami oraz nowych trendów, jakie są obserwowane w tym zakresie. Na bazie tych analiz opracowano zestaw cech charakterystycznych ...