Przeglądaj według tematu "informacja"
Wyświetlanie pozycji 1-3 z 3
-
Wykorzystanie technologii informatycznych w przedsiębiorstwie
(Oficyna Wydawnicza SGH – Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2009)W dobie gospodarki opartej na wiedzy, niezwykle cennym i nierozerwalnie związanym z wiedzą źródłem konkurencyjności staje się informacja, współtworzone przez nią systemy informacji oraz powiązane z nią technologie ... -
Reklama : pomiędzy informacją a manipulacją
(Szkoła Główna Handlowa - Oficyna Wydawnicza, 2016)An advertisement affects consumer’s attitudes and behaviors – and therefore is a message, using all possible means and techniques to inform about the product and encourage its purchase. The ad helps to build a positive ... -
Ekonomiczny wymiar otwartych danych - pomiędzy mitem a rzeczywistością
(2016)Obecnie przyjmuje się, że idea otwartości jest kluczowa dla zrozumienia potencjału ponownego wykorzystania informacji sektora publicznego, zarówno w ujęciu społecznym i politycznym, jak i gospodarczym. Co więcej, uważa ...