Przeglądaj według tematu "internet"
Wyświetlanie pozycji 1-5 z 5
-
Oddziaływanie mass mediów
(Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Oficyna Wydawnicza, 2006)Wpływ mass mediów na odbiorców nie jest rezultatem dysponowania przez nie jakąś tajemną mocą, lecz jest wypadkową wielu czynników leżących tak po stronie nadawcy, przekazu, mediów, odbiorców, jak i tzw. czynników wewnętrznych, ... -
Wykorzystanie technologii informatycznych w przedsiębiorstwie
(Oficyna Wydawnicza SGH – Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2009)W dobie gospodarki opartej na wiedzy, niezwykle cennym i nierozerwalnie związanym z wiedzą źródłem konkurencyjności staje się informacja, współtworzone przez nią systemy informacji oraz powiązane z nią technologie ... -
Quo vadis, socjologio?
(2016)Dyskusje wieszczące koniec socjologii co jakiś czas zajmują uwagę badaczy i trochę zdążyliśmy już do tego przywyknąć. W ostatnich latach coraz głośniej mówi się jednak o „kryzysie transhumanistycznym” i jego konsekwencjach ... -
Rewolucja telekomunikacyjna
(Oficyna Wydawnicza SGH - Szkoła Główna Handlowa, 2017)After 1989 the Polish telecommunications sphere changed radically for technological rea- sons and due to the market transformation. In the sphere of telephony, first, there was a rapid increase in the number of landline ... -
Zastosowanie modelu AIDA w ocenie skuteczności reklamy internetowej
(2018)Rozwój formatów reklamy internetowej powiązany jest z poszerzaniem się możliwości badania skuteczności ich oddziaływania na konsumenta. Punktem wyjścia jest w tym wypadku możliwość określenia efektów reklamowych – tego, ...