Wyświetlanie pozycji 1-5 z 5

    • Wizerunek kobiety dojrzałej w reklamie prasowej 

      Kozłowska, Anna (2011)
      Celem opracowania jest pokazanie wizerunku kobiety w reklamie i wskazanie na wartości, jakimi – według twórców przekazów reklamowych – kieruje się ona w życiu społecznym. Tytuł opracowania sugeruje analizę komunikatów pod ...
    • O aktywności społeczno-ekonomicznej kobiet w czasopismie "Twój Styl" 

      Kozłowska, Anna (2012)
      Ocena aktywności społeczno-ekonomicznej kobiet w Polsce wpisuje się we współczesne rozważania dotyczące wielu zagadnień społecznych: optymalnego modelu życia społecznego, modelu życia rodzinnego, stereotypów płciowych, ...
    • Kobiety w przestrzeni publicznej 

      Gładys-Jakóbik, Jolanta (2012)
      W ciągu ostatnich dwudziestu lat w polskiej przestrzeni publicznej zaobserwowano wiele zmian, które odnoszą się także do kategorii kobiet. Zmieniająca się rzeczywistość społeczna i ekonomiczna zmusza bowiem do stawiania ...
    • W poszukiwaniu wzorów tożsamości kobiet 

      Gładys-Jakóbik, Jolanta (2012)
      Badacze zjawisk społecznych wskazują na zmiany, jakie zachodzą w postrzeganiu wpływu dotychczasowej wiedzy, kwalifikacji i wykształcenia na przebieg karier zawodowych. Wykształcenie, jako element tradycji, było traktowane ...
    • Zachowania finansowe Polek: między konsumpcją a oszczędzaniem 

      Gładys-Jakóbik, Jolanta (2014)
      Behind Poland is already more than 20 years of experience in a free market economy. New, previously little or completely unknown institutions have guided Poles' financial decisions. In an increasingly consumerist model of ...