Wyświetlanie pozycji 1-3 z 3

    • Geobiznes 

      Pakulska, Teresa; Poniatowska-Jaksch, Małgorzata (2017)
      Rewolucja informacyjna sprawiła, że przedsiębiorstwa działają zarówno w przestrzeni tra-dycyjnej, jak i wirtualnej. Ten drugi wymiar zmienia istniejące w przeszłości modele biznesu, a tym samym implikuje konieczność nieco ...
    • Model biznesu platform cyfrowych w ujęciu canvas 

      Doligalski, Tymoteusz (Oficyna Wydawnicza SGH – Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2024)
      W rozdziale opisano model biznesu platform cyfrowych. Wykorzystano do tego zmodyfikowane podejście business model canvas. Podano definicje platform oraz scharakteryzowano różne typy platform cyfrowych. Następnie opisano ...
    • Platformy cyfrowe. Model biznesu, zastosowania, użytkownicy 

      Doligalski, Tymoteusz; Goliński, Michał (Oficyna Wydawnicza SGH – Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2024)
      W ciągu niespełna ćwierćwiecza platformy cyfrowe osiągnęły status dominujących podmiotów współczesnych gospodarek. Stało się tak, gdyż umożliwiają komunikację, współpracę, handel i rozrywkę na skalę globalną. Zyskując ...