Przeglądaj według tematu "postawa"
Wyświetlanie pozycji 1-2 z 2
-
Model A.L. Dicka i K. Basu: nowe ramy koncepcyjne dla badania oddziaływania reklamy na lojalność konsumencką
(2013)Lojalność konsumencka jest zjawiskiem złożonym, którego aspekty mogą być jawnie obserwowalne (ujęcie behawioralne ) lub ukryte, odnoszące się do postawy względem marki (ujęcie ewaluacyjne). Postawa lojalnościowa i zachowania ... -
Kształtowanie tożsamości indywidualnej i zbiorowej jako podstawa budowania morale żołnierzy oraz funkcjonariuszy służb mundurowych z perspektywy nauki o zarządzaniu
(Wojskowe Centrum Edukacji Obywatelskiej, 2016)Autorka przedstawiła pojęcia tożsamości indywidualnej i zbiorowej. Wskazała ich znaczenie psychologiczne w budowaniu kultury organizacyjnej (w kontekście zarządzania zespołami ludzkimi) oraz kształtowania morale żołnierzy ...