Przeglądaj według tematu "prasa"
Wyświetlanie pozycji 1-3 z 3
-
Oddziaływanie mass mediów
(Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Oficyna Wydawnicza, 2006)Wpływ mass mediów na odbiorców nie jest rezultatem dysponowania przez nie jakąś tajemną mocą, lecz jest wypadkową wielu czynników leżących tak po stronie nadawcy, przekazu, mediów, odbiorców, jak i tzw. czynników wewnętrznych, ... -
Wizerunek kobiety dojrzałej w reklamie prasowej
(2011)Celem opracowania jest pokazanie wizerunku kobiety w reklamie i wskazanie na wartości, jakimi – według twórców przekazów reklamowych – kieruje się ona w życiu społecznym. Tytuł opracowania sugeruje analizę komunikatów pod ... -
"Monitor Polski" Rady Regencyjnej jako czasopismo publicystyczne. Zarys problemu
(Archiwum Główne Akt Dawnych : Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania : Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna : Szkoła Główna Handlowa, 2018)"Monitor Polski" pełnił w 1918 roku dwojaką rolę: publikatora i oficjalnego czasopisma publicystycznego Rady Regencyjnej. Artykuł stanowi analizę typów treści prezentowanych na łamach czasopisma w tym okresie. Pokazuje, ...