Wyświetlanie pozycji 1-2 z 2

    • Umiędzynarodowienie branży fonograficznej 

      Janowska, Anna Anetta (Oficyna Wydawnicza SGH. Szkoła Główna Handlowa, 2018)
      Międzynarodowa ekspansja przedsiębiorstw, zgodnie z teorią biznesu międzynarodo- wego, może przybierać postać: eksportu, porozumień kooperacyjnych oraz zagranicz- nych inwestycji bezpośrednich . Wszystkie trzy wymienione ...
    • Globalizacja współcześnie : komponenty i cechy charakterystyczne 

      Janowska, Anna Anetta; Żukrowska, Katarzyna; Morawski, Wojciech; Zawiślińska, Izabela; Nowak, Oktawian; Malik, Radosław; Gwardzińska, Ewa; Gryzik, Agnieszka; Pollmann, Iwona; Aleksander, Miłosz (Oficyna Wydawnicza SGH. Szkoła Główna Handlowa, 2018)
      Monografia stanowi oryginalny i twórczy wkład w rozwój i popularyzowanie wiedzy z zakresu globalizacji, gospodarki globalnej i ekonomii międzynarodowej. Daje ona naukową interpretację zachodzących zjawisk w ...