Przeglądaj według autora "Klimek, Jan"
-
Innowacje : ocena w ujęciu mikro, mezo i makro
Wysocki, Jacek; Kałowski, Adam; Klimek, Jan; Godlewska-Majkowska, Hanna; Rószkiewicz, Marta; Filipowicz, Andrzej (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie – Oficyna Wydawnicza, 2015)Popularność działań innowacyjnych przyczyniła się do powstania ogólnego poglądu, iż każda innowacja tworzy wartość dodaną dla systemu, stąd należy ją wdrażać, nawet bez konieczności uprzedniego przeprowadzenia stosownych ... -
Strategia w rozwoju firm rodzinnych
Wysocki, Jacek (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Oficyna Wydawnicza, 2016)Z przeprowadzonych na świecie i w Polsce badań wynika, że większość firm rodzinnych nie posiada formalnie opracowanych planów strategicznych, ale dość dobrze daje sobie radę na współczesnych rynkach. Niestety, w świetle ... -
Zarządzanie talentami w przedsiębiorstwie w świetle wyników badań
Tabor-Błażewicz, Joanna (Oficyna Wydawnicza SGH - Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2017)W niniejszym opracowaniu zaprezentowano wyniki wybranych badań pokazujących, jak w perspektywie minionej dekady zmieniało się postrzeganie przez polskich przedsiębiorców znaczenia zarządzania talentami – od wprowadzania w ... -
Start-up a uwarunkowania sukcesu: wymiar teoretyczno-praktyczny
Wysocki, Jacek; Kałowski, Adam; Laszuk, Marek; Klimek, Jan; Poznańska, Krystyna; Turek, Dariusz; Filipowicz, Andrzej; Lipiec, Jacek; Góral, Justyna; Brdulak, Jakub (Oficyna Wydawnicza SGH – Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2017)Współczesne czasy tworzą sprzyjające warunki dla rozwoju inicjatyw typu start-up, co znajduje potwierdzenie m.in. w rosnącej liczbie start-upów oraz inicjatywach na szczeblu instytucjonalnym. Podejmując decyzję o realizacji ...