Wyświetlanie pozycji 1-6 z 6

    • Relational resources in the company development a report of empirical research 

      Ziółkowska, Marta (Warsaw : Warsaw School of Economics, 2013)
      The most important in relational marketing is striving to understand customer needs and expectations. The process of resources integration is significant in order to provide consumers with the right products and services ...
    • Innovations in resources management of enterprises 

      Skowronek-Mielczarek, Anna; Leszczyński, Zdzisław; Bojewska, Barbara; Bachnik, Katarzyna; Ziółkowska, Marta (Warsaw School of Economics, 2013)
      This study constitutes a synthesis of research concerning evaluation of resources management processes in enterprises and barriers that exist in this regard in Polish business practice. In the study were also presented ...
    • Modele współpracy małych i średnich przedsiębiorstw jako przejaw zmian ich zachowań w okresie spowolnienia gospodarczego 

      Ziółkowska, Marta (Warszawa : Szkoła Główna Handlowa - Oficyna Wydawnicza, 2015)
      Celem opracowania jest prezentacja obecnego stanu wiedzy w zakresie zachowań małych i średnich przedsiębiorstw, dotyczących funkcjonowania powiązań między nimi, opartych na współpracy. Wraz z postępującą integracją gospodarki ...
    • Zrównoważony rozwój a odpowiedzialne zarządzanie zasobami marketingowymi w małych i średnich przedsiębiorstwach 

      Ziółkowska, Marta (Oficyna Wydawnicza SGH - Szkoła Główna Handlowa, 2017)
      Celem niniejszego badania była analiza wykorzystania zrównoważonego rozwoju w zarządzaniu sferą marketingu w małych i średnich przedsiębiorstwacheferencji klientów indywidualnych, grup interesariuszy i całego społeczeństwa. ...
    • The Models of Cooperation Between Small and Medium-Sized Enterprises as an Expression of the Changes in Their Behaviour Triggered by the Crisis 

      Ziółkowska, Marta (Publishing House. SGH Warsaw School of Economics, 2017)
      This chapter aims to analyze the changes taking place in the behaviour of the businesses operating in the SME sector with regard to the way they establish cooperation in the face of a crisis and to the way this cooperation ...
    • Wyzwania społeczne i technologiczne a nowe trendy w zarządzaniu współczesnymi organizacjami 

      Urabniak, Maciej; Tomaszewski, Albert; Wiktor, Jan W.; Buła, Piotr; Schroeder, Tomasz; Bielińska-Dusza, Edyta; Skrzypek, Elżbieta; Olesiński, Zbigniew; Rzepka, Agnieszka; Zaleśna, Aleksandra; Matusiak, Bożena Ewa; Matejun, Marek; Różańska-Bińczyk, Izabela; Morawska, Sylwia; Banasik, Przemysław; Żak, Agnieszka; Wronka-Pośpiech, Martyna; Steinerowska-Streb, Izabella; Śliboda, Marek; Sokołowska-Durkalec, Agnieszka; Schmidt, Joanna; Marciszewska, Anna; Korpysa, Jarosław; Wasilczuk, Julita E.; Postuła, Agnieszka; Chyba, Zbigniew; Stanek-Kowalczyk, Aleksandra; Skowronek-Mielczarek, Anna; Bojewska, Barbara; Danilewicz, Dariusz; Wszendybył-Skulska, Ewa; Jasińska, Katarzyna; Brdulak, Halina; Czerwińska, Magdalena; Kister, Agnieszka; Kubiciel-Lodzińska, Sabina; Raczkowski, Konrad; Węgrzyn, Joanna (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2020)
      Monografia Wyzwania społeczne i technologiczne a nowe trendy w zarządzaniu współczesnymi organizacjami obejmuje szerokie spektrum aktualnych problemów, przed którymi stają organizacje działające we współczesnym, turbulentnym ...