Zrównoważony rozwój a odpowiedzialne zarządzanie zasobami marketingowymi w małych i średnich przedsiębiorstwach
Abstract
Celem niniejszego badania była analiza wykorzystania zrównoważonego rozwoju w zarządzaniu sferą marketingu w małych i średnich przedsiębiorstwacheferencji klientów indywidualnych, grup interesariuszy i całego społeczeństwa. Do realizacji wyznaczonego celu postawiono pięć pytań badawczych:
1. Jakie działania podejmuje przedsiębiorstwo w obszarze zrównoważonego marketingu?
2. Jakie czynniki motywują przedsiębiorstwa do stosowania założeń zrównowa- żonego marketingu?
3. Jakie formy komunikacji marketingowej wykorzystywane się w małych i śred- nich przedsiębiorstwach?
4. Czy przedsiębiorstwa wykorzystują strategię współtworzenia wartości produk- tów i usług wraz z klientami firmy? W jakich obszarach umożliwiają klientom udział we współtworzeniu wartości?
5. Relacjami z jakimi grupami interesariuszy zarządza przedsiębiorstwo? Jaka jest częstotliwość tych relacji?
Website of the publisher
http://wydawnictwo.sgh.waw.plCollections
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.