Przeglądaj według tematu "CSR"
Wyświetlanie pozycji 1-6 z 6
-
Przejawy społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw zorientowanej na kobiety (doświadczenia polskie)
(2009-02)Głównym przedmiotem zainteresowania jest to, w jaki sposób współczesne przedsiębiorstwo, zorientowane marketingowo na kobietę, uwzględnia w działalności wrażliwość na potrzeby i oczekiwania swych konsumentek. Należy ... -
Odpowiedzialność za społeczność lokalną jako czynnik przewagi konkurencyjnej w branży spotkań
(2014)Obserwacja zmieniających się trendów konsumenckich skłania przedsiębiorców branży spotkań do modyfikacji stosowanych narzędzi marketingu, choć przeobrażenia rzadko następują na modelu biznesowego. Jednym z trendów chętnie ... -
CSR and Financial Performance: The Case of Polish Small and Medium Manufacturers
(2014)The paper explores the hypothesized link between involvement in social responsibility and financial performance. In particular, it looks at this relationship among Polish small and medium manufacturing companies that ... -
Odpowiedzialność menedżerów
(Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle "ORGMASZ", 2016)Problem odpowiedzialności menedżera jest podwójny, ponieważ z jednej strony jest on odpowiedzialny za całą stratę finansową i wizerunek firmy, z drugiej zaś ponosi odpowiedzialność etyczną, prawną i finansową za konkretne ... -
Odpowiedzialność placówki medycznej w komunikacji z pacjentem
(2016)Artykuł dotyczy niezwykle ciekawego zagadnienia, jakim jest odpowiedzialność placówek medycznych w procesie komunikacji z pacjentem. Przy ograniczonych możliwościach komunikacji marketingowej nacisk należy kłaść na komunikację ... -
The Socially Responsible Advertising: in Quest for Values...
(2019)CSR requires a responsible approach in all areas of the company's operations, including advertising activities. The basic aim of the article is to identify the values that should be the basis for building socially responsible ...