Wyświetlanie pozycji 1-4 z 4

    • ICT and ‘Free’ Culture. An Analysis of New Business Models for Cultural Goods on the Internet 

      Janowska, Anna Anetta (2016)
      The technological breakthrough has induced fundamental changes in cultural industries, especially those producing informational goods, e.g. book and press publishing, television and radio production, film production, music ...
    • Stakeholder management in cultural oganisations 

      Dziurski, Patryk (2017)
      The aim of the paper is to present stakeholder analysis and management in cultural organisations. Non-profit organisations, including cultural ones, can use methods and tools designed for for-profit organisations, but they ...
    • Przemysły kultury w erze dostępu 

      Janowska, Anna Anetta (2017)
      Przemysły kultury, gdzie wytwarza się produkty kultury przeznaczone do masowej reprodukcji, dystrybucji i eksportu, okazały się szczególnie podatne na przemiany technologiczne, jakie charakteryzują tzw. erę dostępu. ...
    • Przemysły kultury w erze dostępu 

      Janowska, Anna Anetta (2017)
      Przemysły kultury, gdzie wytwarza się produkty kultury przeznaczone do masowej reprodukcji, dystrybucji i eksportu, okazały się szczególnie podatne na przemiany technologiczne, jakie charakteryzują tzw. erę dostępu. ...