Browsing by Subject "e-commerce"
Now showing items 1-4 of 4
-
Logistyka zwrotna w B2C e-commerce - kreowanie wartości dla konsumenta
(2016-07)Zwroty są procesem, który staje się coraz bardziej istotny nadynamicznie rozwijającym się rynku e-commerce. Sprawna i efektywna logistyka zwrotna to ogromne wyzwanie, zwłaszcza dla mikroprzedsiębiorstw, które w Polsce ... -
Self-relevance diminishes the effectiveness of importance and trustworthiness cues in consumer response to online product-related messages
(2022)The existing literature suggests that people rely less on norms and conventions when the context is more relevant to them. On that account, the paper proposes that the self-relevance of response to an online product ... -
Model biznesu platform cyfrowych w ujęciu canvas
(Oficyna Wydawnicza SGH – Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2024)W rozdziale opisano model biznesu platform cyfrowych. Wykorzystano do tego zmodyfikowane podejście business model canvas. Podano definicje platform oraz scharakteryzowano różne typy platform cyfrowych. Następnie opisano ... -
Platformy cyfrowe. Model biznesu, zastosowania, użytkownicy
(Oficyna Wydawnicza SGH – Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2024)W ciągu niespełna ćwierćwiecza platformy cyfrowe osiągnęły status dominujących podmiotów współczesnych gospodarek. Stało się tak, gdyż umożliwiają komunikację, współpracę, handel i rozrywkę na skalę globalną. Zyskując ...