Logistyka zwrotna w B2C e-commerce - kreowanie wartości dla konsumenta
![Thumbnail](/bitstream/handle/20.500.12182/640/GMiL_MCichosz_A.%20Pluta-Zarem_7_2016.pdf.jpg?sequence=7696&isAllowed=y)
Oglądaj/ Otwórz
Data
2016-07Autor
Cichosz, Marzenna
Pluta-Zaremba, Aneta
Metadane
Pokaż pełny rekordStreszczenie
Zwroty są procesem, który staje się coraz bardziej istotny nadynamicznie rozwijającym się rynku e-commerce. Sprawna i efektywna logistyka zwrotna to ogromne wyzwanie, zwłaszcza dla mikroprzedsiębiorstw, które w Polsce stanowią większość. W artykule zwrócono uwagę na rolę zwrotów w kre-owaniu wartości dla konsumenta, wskazano wyzwania związane z ich organizacją oraz przedstawiono, jak działający narynku polskim operatorzy KEP i poczty wspierają firmy e-handlu na różnych etapach realizacji procesu zwrotu.