Wyświetlanie pozycji 1-8 z 8

    • Wizerunek kobiety dojrzałej w reklamie prasowej 

      Kozłowska, Anna (2011)
      Celem opracowania jest pokazanie wizerunku kobiety w reklamie i wskazanie na wartości, jakimi – według twórców przekazów reklamowych – kieruje się ona w życiu społecznym. Tytuł opracowania sugeruje analizę komunikatów pod ...
    • Oddziaływanie reklamy na motywy zakupowe: ramy koncepcyjne 

      Kozłowska, Anna (2013)
      The need is the basic motive of human behavior. However, knowledge of how advertising affects the motives of consumer behavior is limited to the basic assumptions of the concept of A.H. Maslow. The paper developed the ...
    • Bohater reklamowy, czyli, jak budować wiarygodność w reklamie 

      Kozłowska, Anna (2013)
      Artykuł jest wynikiem przeglądu literatury przedmiotu, dotyczącej przekazu reklamowego, perswazji, wpływu społecznego itp. Wychodząc od założenia, że bohater wiarygodny to osoba, którą można obdarzyć zaufaniem i/lub, która ...
    • Reklama : pomiędzy informacją a manipulacją 

      Kozłowska, Anna (Szkoła Główna Handlowa - Oficyna Wydawnicza, 2016)
      An advertisement affects consumer’s attitudes and behaviors – and therefore is a message, using all possible means and techniques to inform about the product and encourage its purchase. The ad helps to build a positive ...
    • Cele reklamowe. Weryfikacja założeń 

      Kozłowska, Anna (2016)
      Cele reklamowe są rozpatrywane w literaturze przedmiotu w bardzo różnorodny sposób. Na potrzeby artykułu dokonano przeglądu różnych podejść do tematu badawczego i zaproponowano autorskie podejście do celów reklamowych. ...
    • Siła perswazyjna motywów kulturowych w reklamie telewizyjnej 

      Kozłowska, Anna (2016)
      Artykuł prezentuje rozważania dotyczące zastosowania motywów kulturowych w reklamie telewizyjnej. Inspiracją do napisania artykułu był projekt badawczy, który został zrealizowany w Wyższej Szkole Promocji w latach 2012-2013. ...
    • Jak działa reklama według modelu J.R. Rossitera i L. Percy’ego 

      Kozłowska, Anna (2016)
      Model reklamowy może być z jednej strony wykorzystywany do przygotowania strategii komunikacyjnej, z drugiej zaś może stanowić podstawę organizacji procesu badawczego i identyfikacji sekwencji oddziaływania reklamy na ...
    • Reklama kosmetyków luksusowych: krytyczna analiza modeli reklamowych 

      Kozłowska, Anna (2017)
      Zgodnie z modelem FCB reklama kosmetyków luksusowych powinna opierać się na argumentacji emocjonalnej. Argumentacja w reklamie jest zależna od motywów, jakimi kieruje się konsument przy zakupie danego produktu. W tym wypadku ...