Przeglądaj według tematu "techniki perswazyjne"
Wyświetlanie pozycji 1-3 z 3
-
Wizerunek kobiety dojrzałej w reklamie prasowej
(2011)Celem opracowania jest pokazanie wizerunku kobiety w reklamie i wskazanie na wartości, jakimi – według twórców przekazów reklamowych – kieruje się ona w życiu społecznym. Tytuł opracowania sugeruje analizę komunikatów pod ... -
Bohater reklamowy, czyli, jak budować wiarygodność w reklamie
(2013)Artykuł jest wynikiem przeglądu literatury przedmiotu, dotyczącej przekazu reklamowego, perswazji, wpływu społecznego itp. Wychodząc od założenia, że bohater wiarygodny to osoba, którą można obdarzyć zaufaniem i/lub, która ... -
Reklama kosmetyków luksusowych: krytyczna analiza modeli reklamowych
(2017)Zgodnie z modelem FCB reklama kosmetyków luksusowych powinna opierać się na argumentacji emocjonalnej. Argumentacja w reklamie jest zależna od motywów, jakimi kieruje się konsument przy zakupie danego produktu. W tym wypadku ...