Wyświetlanie pozycji 1-3 z 3

    • Wizerunek kobiety dojrzałej w reklamie prasowej 

      Kozłowska, Anna (2011)
      Celem opracowania jest pokazanie wizerunku kobiety w reklamie i wskazanie na wartości, jakimi – według twórców przekazów reklamowych – kieruje się ona w życiu społecznym. Tytuł opracowania sugeruje analizę komunikatów pod ...
    • Bohater reklamowy, czyli, jak budować wiarygodność w reklamie 

      Kozłowska, Anna (2013)
      Artykuł jest wynikiem przeglądu literatury przedmiotu, dotyczącej przekazu reklamowego, perswazji, wpływu społecznego itp. Wychodząc od założenia, że bohater wiarygodny to osoba, którą można obdarzyć zaufaniem i/lub, która ...
    • Reklama kosmetyków luksusowych: krytyczna analiza modeli reklamowych 

      Kozłowska, Anna (2017)
      Zgodnie z modelem FCB reklama kosmetyków luksusowych powinna opierać się na argumentacji emocjonalnej. Argumentacja w reklamie jest zależna od motywów, jakimi kieruje się konsument przy zakupie danego produktu. W tym wypadku ...