Wyświetlanie pozycji 1-5 z 5

    • Uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstwa hotelowego 

      Kachniewska, Magdalena (Oficyna Wydawnicza SGH, 2009)
      Głównym problemem badawczym pracy jest określenie współzależności między jakością, kosztami jakości i wartością dla klienta a poziomem konkurencyjności przedsiębiorstwa. Praca ma charakter teoretyczno-aplikacyjny z ...
    • Koszty jakości jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstwa hotelowego 

      Kachniewska, Magdalena (2009)
      Celem badawczym opracowania jest stworzenie teoretycznego modelu konkurencyjności przedsiębiorstwa hotelowego w oparciu o literaturę przedmiotu. Na współczesnym rynku (nie tylko hotelarskim) nabywcy poszukują pewnego koszyka ...
    • Towards the Definition of a Tourism Cluster 

      Kachniewska, Magdalena (2013)
      Strategia rozwoju i wzmocnienia konkurencyjności obszarów recepcji turystycznej coraz częściej odwołuje się do koncepcji tworzenia klastra turystycznego. Wątek ten stał się także tematem wiodącym prac Polskiej Organizacji ...
    • The Competitiveness of Cities : Components, Meaning and Determinants 

      Kachniewska, Magdalena; Kowalski, Arkadiusz Michał; Szczech-Pietkiewicz, Ewelina (Warsaw : World Economy Research Institute SGH Warsaw School of Economics, 2018)
      Competitiveness between regions and cities has not until recently been a component of fundamental research issues in economics or even in economic geography. The competitiveness of territorial units is a fairly new ...
    • Impact of Tourism on Competitiveness and Internationalization of Cities 

      Kachniewska, Magdalena (Warsaw : World Economy Research Institute SGH Warsaw School of Economics, 2018)
      Over half of world's population lives in the cities and they attract the largest part of the world's tourist traffic: in Europe, at the beginning of the first decade of the 21st century, urban tourism accounted for 30% of ...