E-mentor
Browse by
"E-mentor" to recenzowane czasopismo naukowe wydawane przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie oraz Fundację Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych. Pismo koncentruje się na zagadnieniach związanych z e-edukacją, zarządzaniem wiedzą, e-biznesem, kształceniem ustawicznym oraz w szerszym zakresie - zajmuje się metodami, formami i programami kształcenia na kierunkach ekonomicznych. Ukazuje się 5 razy w roku: w lutym, kwietniu, czerwcu, październiku i grudniu. Misją pisma jest przyczynianie się do rozwoju i doskonalenia systemu edukacji, w tym szczególnie kształcenia na odległość, poprzez rozpowszechnianie wiedzy i propagowanie aktywnych, prorozwojowych postaw wśród Czytelników. W "e-mentorze" prezentowane są wyniki najnowszych badań, nowe idee i pomysły, a także analizy i prognozy dotyczące rozwoju metod i form edukacyjnych oraz programów kształcenia, w Polsce i na świecie. "E-mentor" informuje również o najnowszych wydarzeniach, konferencjach i seminariach (wybrane z nich obejmuje patronatem), inspirujących publikacjach oraz wartościowych serwisach internetowych. "E-mentor" jest czasopismem punktowanym. Według najnowszego wykazu Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego (z 23 grudnia 2015 roku) za publikację artykułu naukowego autor otrzymuje 15 punktów. Indeks Hirscha czasopisma "e-mentor" według "Publish or Perish" wynosi 12. Nasze czasopismo jest indeksowane w bazach CEJSH (The Central European Journal of Social Sciences and Humanities), BazEkon, ESCI oraz CEEOL (Central and Eastern European Online Library). Znajduje się również w wykazie Index Copernicus Journals Master List. Nad rozwojem czasopisma czuwa Redakcja wraz z Radą Programową pisma.
Skład Rady
Rada Programowa internetowego dwumiesięcznika "e-mentor" czuwa nad kierunkiem rozwoju czasopisma oraz uczestniczy w jego tworzeniu, spełniając rolę Komitetu Redakcyjnego.
Wydawca
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych
wersja online: ISSN 1731-7428 Siedziba redakcji
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Redaktor naczelny: dr Marcin Dąbrowski
Redaktor prowadząca: dr Maria Zając
e-mail: redakcja@e-mentor.edu.pl
www:
E-mentor
online: ISSN: 1731-7428
print: ISSN: 1731-6758
About
Editorial Board
Contact
Al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa
Al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa
wersja drukowana: ISSN 1731-6758
Centrum Otwartej Edukacji
Al. Niepodległości 162/150
02-554 Warszawa
tel. (22) 564 9723
fax. (22) 646 61 42
Collections in this community
Recent Submissions
-
Digitalization and Competitiveness in the Logistics Service Industry
(2018-12)This study aims to present changes that are taking place in the market of logistics services as a result of the development of digital technologies and show their influence on the business models of logistics service ... -
Czy kreowanie nowych kierunków studiów jest dowodem na kreatywność szkół wyższych?
(2018)W artykule weryfikowana jest hipoteza stwierdzająca, że tworzenie nowych kierunków studiów w szkołach wyższych w rzeczywistości ma źródła inne niż rzetelne analizy zapotrzebowania wykazywanego przez pracodawców na rynku ... -
Konkurencyjność polskich przedsiębiorstw wobec potencjału cloud computingu,
(2017)Przedsiębiorstwa poszukują możliwości ograniczania kosztów i obszarów stymulowania poziomu innowacyjności. Obydwa te aspekty mogą być skutecznie wspierane przez zastosowanie cloud computing, bez jednoczesnej potrzeby ... -
Innowacje w logistyce miejskiej - ITS jako usługa
(2015)Jakość działań podejmowanych w obszarze zarządzania logistką miejską ma szczególne znaczenie ze względu na postępujące procesy urbanizacyjne powodujące wzrost kongestii. Zatłoczenie w transporcie wpływa na jakość życia ... -
Zarys koncepcji zmian w prawie o szkolnictwie wyższym
(2009)Praktycznie od lata 2005 roku - momentu wejścia w życie obecnie obowiązującej Ustawy - trwa dyskusja nad prawem szkolnictwa wyższego. Skutkiem dyskusji i wyrazem potrzeby zmian jest to, że kilka minionych lat przyniosło ... -
Jak uczą się dorośli, czyli co powinien wiedzieć trener o specyfice kształcenia uczestników szkolenia
(2011-04)Edukacja jest istotną częścią aktywności ludzi dorosłych. By móc efektywnie przygotować proces dydaktyczny szkolenia, niewątpliwie należy poznać i uwzględnić czynniki, które determinują specyfikę edukacji dorosłych, ... -
O projektowanych zmianach w prawie o szkolnictwie wyższym
(2011)Artykuł zawiera komentarz napisany po przyjęciu przez Sejm rządowego projektu zmian w ustawie normującej życie uczelni wyższych. Oczywiście nie wiadomo, jakie zmiany zostaną ostatecznie przyjęte przez Senat. Charakterystyczne ... -
Jakość edukacji ekonomicznej - refleksje z kongresu ekonomistów
(2007)W dniach 29 - 30 listopada 2007 r. odbył się VIII Kongres Ekonomistów Polskich, na którym jednym z istotnych tematów była jakość kształcenia ekonomicznego. Fakt poświęcenia jednej z sesji Kongresu dyskusji o jakości ... -
Wstęp do analizy SWOT dla polskiego systemu szkolnictwa wyższego
(2006)12 października 2006 odbyła się - zorganizowana przez Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową - konferencja na temat Przyszłość uniwersytetów w Polsce i Unii Europejskiej. Przedsięwzięcie to miało na celu wymianę opinii i ... -
Analiza samozatrudnienia wśród absolwentów polskich uczelni z roku 2014
(2017)Jedną z charakterystyk absolwentów polskich uczelni rocznika 2014 zawartych w raportach "Ekonomiczne aspekty losów absolwentów" (dalej ELA) jest informacja o osobach samozatrudnionych (www.absolwenci.nauka.gov.pl, dane z ...