E-mentor
Browse by
"E-mentor" to recenzowane czasopismo naukowe wydawane przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie oraz Fundację Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych. Pismo koncentruje się na zagadnieniach związanych z e-edukacją, zarządzaniem wiedzą, e-biznesem, kształceniem ustawicznym oraz w szerszym zakresie - zajmuje się metodami, formami i programami kształcenia na kierunkach ekonomicznych. Ukazuje się 5 razy w roku: w lutym, kwietniu, czerwcu, październiku i grudniu. Misją pisma jest przyczynianie się do rozwoju i doskonalenia systemu edukacji, w tym szczególnie kształcenia na odległość, poprzez rozpowszechnianie wiedzy i propagowanie aktywnych, prorozwojowych postaw wśród Czytelników. W "e-mentorze" prezentowane są wyniki najnowszych badań, nowe idee i pomysły, a także analizy i prognozy dotyczące rozwoju metod i form edukacyjnych oraz programów kształcenia, w Polsce i na świecie. "E-mentor" informuje również o najnowszych wydarzeniach, konferencjach i seminariach (wybrane z nich obejmuje patronatem), inspirujących publikacjach oraz wartościowych serwisach internetowych. "E-mentor" jest czasopismem punktowanym. Według najnowszego wykazu Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego (z 23 grudnia 2015 roku) za publikację artykułu naukowego autor otrzymuje 15 punktów. Indeks Hirscha czasopisma "e-mentor" według "Publish or Perish" wynosi 12. Nasze czasopismo jest indeksowane w bazach CEJSH (The Central European Journal of Social Sciences and Humanities), BazEkon, ESCI oraz CEEOL (Central and Eastern European Online Library). Znajduje się również w wykazie Index Copernicus Journals Master List. Nad rozwojem czasopisma czuwa Redakcja wraz z Radą Programową pisma.
Skład Rady
Rada Programowa internetowego dwumiesięcznika "e-mentor" czuwa nad kierunkiem rozwoju czasopisma oraz uczestniczy w jego tworzeniu, spełniając rolę Komitetu Redakcyjnego.
Wydawca
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych
wersja online: ISSN 1731-7428 Siedziba redakcji
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Redaktor naczelny: dr Marcin Dąbrowski
Redaktor prowadząca: dr Maria Zając
e-mail: redakcja@e-mentor.edu.pl
www:
E-mentor
online: ISSN: 1731-7428
print: ISSN: 1731-6758
About
Editorial Board
Contact
Al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa
Al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa
wersja drukowana: ISSN 1731-6758
Centrum Otwartej Edukacji
Al. Niepodległości 162/150
02-554 Warszawa
tel. (22) 564 9723
fax. (22) 646 61 42
Collections in this community
Recent Submissions
-
Kategoryzacja uczelni należących do Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich w świetle danych o trzech rocznikach absolwentów
(2023)W artykule wskazano na możliwość kategoryzacji uczelni należących do Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich oraz uczelni stowarzyszonych z tą konferencją ze względu na dostępne dane o trzech rocznikach absolwentów. ... -
Planner–Doer – Self-control and Regular Study
(2019)The systematic acquisition of knowledge is an important skill. Nevertheless, students seem to have problems with proper planning of their education and preparing their tasks on time. Referring to behavioral economics, this ... -
Digitalization and Competitiveness in the Logistics Service Industry
(2018-12)This study aims to present changes that are taking place in the market of logistics services as a result of the development of digital technologies and show their influence on the business models of logistics service ... -
Czy kreowanie nowych kierunków studiów jest dowodem na kreatywność szkół wyższych?
(2018)W artykule weryfikowana jest hipoteza stwierdzająca, że tworzenie nowych kierunków studiów w szkołach wyższych w rzeczywistości ma źródła inne niż rzetelne analizy zapotrzebowania wykazywanego przez pracodawców na rynku ... -
Konkurencyjność polskich przedsiębiorstw wobec potencjału cloud computingu,
(2017)Przedsiębiorstwa poszukują możliwości ograniczania kosztów i obszarów stymulowania poziomu innowacyjności. Obydwa te aspekty mogą być skutecznie wspierane przez zastosowanie cloud computing, bez jednoczesnej potrzeby ... -
Innowacje w logistyce miejskiej - ITS jako usługa
(2015)Jakość działań podejmowanych w obszarze zarządzania logistką miejską ma szczególne znaczenie ze względu na postępujące procesy urbanizacyjne powodujące wzrost kongestii. Zatłoczenie w transporcie wpływa na jakość życia ... -
Zarys koncepcji zmian w prawie o szkolnictwie wyższym
(2009)Praktycznie od lata 2005 roku - momentu wejścia w życie obecnie obowiązującej Ustawy - trwa dyskusja nad prawem szkolnictwa wyższego. Skutkiem dyskusji i wyrazem potrzeby zmian jest to, że kilka minionych lat przyniosło ... -
Jak uczą się dorośli, czyli co powinien wiedzieć trener o specyfice kształcenia uczestników szkolenia
(2011-04)Edukacja jest istotną częścią aktywności ludzi dorosłych. By móc efektywnie przygotować proces dydaktyczny szkolenia, niewątpliwie należy poznać i uwzględnić czynniki, które determinują specyfikę edukacji dorosłych, ... -
O projektowanych zmianach w prawie o szkolnictwie wyższym
(2011)Artykuł zawiera komentarz napisany po przyjęciu przez Sejm rządowego projektu zmian w ustawie normującej życie uczelni wyższych. Oczywiście nie wiadomo, jakie zmiany zostaną ostatecznie przyjęte przez Senat. Charakterystyczne ... -
Jakość edukacji ekonomicznej - refleksje z kongresu ekonomistów
(2007)W dniach 29 - 30 listopada 2007 r. odbył się VIII Kongres Ekonomistów Polskich, na którym jednym z istotnych tematów była jakość kształcenia ekonomicznego. Fakt poświęcenia jednej z sesji Kongresu dyskusji o jakości ... -
Wstęp do analizy SWOT dla polskiego systemu szkolnictwa wyższego
(2006)12 października 2006 odbyła się - zorganizowana przez Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową - konferencja na temat Przyszłość uniwersytetów w Polsce i Unii Europejskiej. Przedsięwzięcie to miało na celu wymianę opinii i ... -
Analiza samozatrudnienia wśród absolwentów polskich uczelni z roku 2014
(2017)Jedną z charakterystyk absolwentów polskich uczelni rocznika 2014 zawartych w raportach "Ekonomiczne aspekty losów absolwentów" (dalej ELA) jest informacja o osobach samozatrudnionych (www.absolwenci.nauka.gov.pl, dane z ...